ח”כ מאזן גנאים מרע”ם מרוצה: ‘לא סחטנו את בנט, אנחנו לא ש”ס’

אחרי שהורידו את בנט על הברכיים • ח"כ ואליד טאהא: "זה לא יהיה המשבר הקואליציוני האחרון - מחכים למשבר ולהישג הבא" • ח"כ מאזן גנאים: "רוצים שבנט יצליח – זה לא סחיטה מה שאנחנו עושים. זה תיקון" • "תבינו את המצוקה של רע"ם בתוך החברה הערבית, תחפשו את הכאב שלנו"
חרדים 10
ג' אב התשפ"א / 12.07.2021 10:23

אחרי שאתמול הממשלה מיהרה להיכנע לדרשות שהציגה רע”ם ואישרה, בין היתר, את  העברת מנהלת הבדואים למשרד העבודה והרווחה – הבוקר (שני) הדגיש ח”כ וליד טאהא כי מבחינתו עוד נכונים משברים קואליציוניים נוספים – כשהמטרה היא להביא הישגים נוספים למגזר הערבי.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

דואג לילדים שלך? זה מה שבכירי הרופאים ממליצים לעשות כעת

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

בריאיון לרדיו א-נאס התייחס ח”כ טאהא לפתרון המשבר: “זה לא יהיה המשבר הקואליציוני האחרון. אותו משבר השיג את שלו בכל הקשור בטיפול באלימות ובפשיעה ובכפרים הבלתי מוכרים – מחכים למשבר ולהישג הבא”.

בשיחה עם פוראת נאסר מחדשות 12 סירב עמיתו לסיעה, ח”כ מאזן גנאים, לכנות את האיומים שהוצגו אתמול לבנט – כסחיטה.

“אנחנו רוצים שבנט יצליח”, אמר. “זה לא סחיטה מה שאנחנו עושים, זה ציבור שקרוב ל-18% שהוזנח. מה שאנחנו עושים פה זה תיקון. לא הסתרנו כלום כשנכנסנו לממשלה, אמרנו ברור – אנחנו באים לשרת את החברה הערבית”.

גנאים הדגיש: “אנחנו לא נהיה ש”ס. אנחנו חברה שמייצגת את החברה הערבית. אנחנו רוצים להיות שחקן לגיטימי. תמכנו בממשלה ואנחנו מקווים שיבינו אותנו”.

הוא הוסיף: “אנחנו רע”ם שילמנו מחיר כבד. בתוך הערבים ובתוך הימין, שתוקף אותנו שמכרו את הנגב לרע”ם וקיבלתם 50 מיליארד. מה שקורה שתוקפים אותנו בשמאל ובימין. תבינו את המצוקה של רע”ם בתוך החברה הערבית, תחפשו את הכאב שלנו”.

על חברי הרשימה המשותפת, אמר: “יש שם אנשים חכמים, הם יחליטו מה שיחליטו. ידינו מושטות. מי אנחנו שנגיד למשותפת מה לעשות. יש להם את הבוחרים שלהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות