בעלי אולמות אירועים רותחים על פרופ’ אש: ‘הזיה, הוא יצר לנו כאוס’

בעלי אולמות האירועים הגיבו בזעם על הצהרת מנכ"ל משרד הבריאות החדש כי קיום חתונה בספטמבר היא "על כרעי תרנגולת" • בעל אולם: "חוסר אחריות, כעת כל הזוגות מטריפים אותנו, הוא הורס לנו את הפרנסה"
חרדים 10
ג' אב התשפ"א / 12.07.2021 00:11

בעלי אולמות האירועים רתחו הערב (ראשון) על  ההצהרה של מנכ”ל משרד הבריאות הנכנס, פרופ’ נחמן אש,  בריאיון לחדשות 12, לפיה “חתונה בספטמבר זה על כרעי תרנגולת התאריך הזה. עוד מוקדם לדעת, לא יודע אם הייתי ממליץ”.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

דואג לילדים שלך? זה מה שבכירי הרופאים ממליצים לעשות כעת

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

לאחר הריאיון, במשרד הבריאות ניסו להרגיע: “נבחנת האפשרות של ‘תו ירוק מצומצם’, וזאת אם יהיה בכך צורך ואם יתברר שיש יכולת לאכיפה אפקטיבית. נכון לרגע זה אין כוונה להמליץ על איסור קיום חתונות”.

למרות זאת, עמי כהן, בעל אולם אירועים בראשון לציון, תקף את המנכ”ל החדש בשיחה עם ‘חדשות 12′: “הוא הורס לנו את הפרנסה. משרד הבריאות מהלך אימים על הממשלה. האמירה שלו כבר משפיעה. מאז שהוא אמר את זה במהדורה כל הזוגות מטריפים אותנו. עד שיש לנו שבוע שקט – כל הזוגות מטריפים אותנו. האמירה שלו חסרת אחריות. העסקים שלנו בנויים על אירועים עתידיים. אני חי על יומן עתידי. זה נזק בלתי הפיך לענף האירועים”.

נועם לוי, יו”ר ארגון התאחדות אולמות האירועים, הגיב גם הוא בזעם: “זו אמירה חסרת אחריות. נוכחנו לדעת שבמהלך הקורונה התנהלו אירועים פיראטיים ואז עלתה התחלואה. עם כל הכבוד לפרופ’ אש, כולם יתחתנו בין אם ירצה ובין אם לא. זה יוצר לנו כאוס. את יודעת כמה טלפונים יש עכשיו במשרד של זוגות לחוצים שמתקשרים לשאול? החתונות יתקיימו למרות המלצתו”.

בעל אולם אירועים בפתח תקווה, האשים את פרופ’ אש בפגיעה כלכלית בענף: “אם יש חשש לשלום הציבור, למה לא סוגרים את נמל התעופה? מה, במדינת ישראל יש רק אירועים? יש גם בתי מלון, יש אטרקציות. אני שומע את ההתבטאויות הללו ואני כועס. תסגרו את השדה. אז לא נטוס לחו”ל. אנשים כבר מתקשרים ומפחדים. מאז שהוא אמר את הדברים יש טירוף של טלפונים. זה הזיה. הרי בארץ אין קורונה. תסגרו את השדה. את יודעת כמה זה עלול לפגוע עכשיו בענף? אנשים לא ירצו לסגור חתונה. את מבינה מה זה? תנו לנו לעבוד בשקט. חזרנו לפני שנייה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות