מיואש? הבכיר האיראני הודה: כל המתקפות מבוצעות בידי המוסד

מתקפות הסייבר:ראש מערך הביטחון הלאומי ומדיניות החוץ באיראן הודה, בהתבטאות נדירה, כי רוב הפעולות שנעשו נגד הביטחון הלאומי במדינתו בוצעו בידי המוסד • "אירן לא עשתה מספיק נגד הפעילות הזו ולא הושקעה בנושא מחשבה רצינית"
חרדים 10
ב' אב התשפ"א / 11.07.2021 18:13

על רקע מתקפות הסייבר על רשת הרכבות ועל משרד התחבורה האירני: יו”ר וועדת החוץ הביטחון לשעבר של הפרלמנט האיראני, חשמאתאללה פלאחת-פישה ,  הודה היום (ראשון), בהתבטאות נדירה,  כי הפעולות שנעשו נגד הביטחון הלאומי של איראן בוצעו על ידי המוסד הישראלי.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

דואג לילדים שלך? זה מה שבכירי הרופאים ממליצים לעשות כעת

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

המחוקק הבכיר, השייך לזרם השמרני ברפובליקה האסלאמית, אמר: “כל המתקפות הביטחוניות על איראן מבוצעות על ידי המוסד. על אף שהמתקפות האלו מתרחשות בארצנו, שום מחשבה רצינית לא ניתנה לנושא”.

בסוף השבוע האחרון אירעו באיראן מתקפות סייבר מסתוריות ששיבשו את כל תנועת הרכבות במדינה, וגרמו לתקלות באתר משרד התחבורה האיראני ובמערכות המחשוב של העובדים.

במקום זמני הנסיעה של הרכבות, הופיע על המסכים מספר הטלפון הנייד של השליט העליון של איראן עלי חמינאי, תחת הכותרת “מוקד לקבלת מידע” בנושא שיבושי תנועה.

כתוצאה ממתקפת הסייבר נרשמו עיכובים כבדים ובוטלו נסיעות של קווים רבים.

מי שעמד מאחורי המתקפה ביקש, ככל הנראה, להראות לאיראנים שיש בידיו יכולות שמאפשרות שליטה עמוקה על מערכות התקשורת והתשתיות של איראן.

בחדשות 12 צוין, כי  האפשרות לחדור למערכת תשתיות של מדינה, לשבש את האופן שבו הרכבות פועלות ואת מערכת הבקרה שמפעילה את המסילות והשערים, ולהקרין על המסכים תוכן ספציפי – איננה פעולה של קבוצת האקרים בודדים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות