ממשלת בנט נגד החוקים שיזיקו למחבלים • זוהר: ‘פרצופה האמתי’

ועדת השרים לחקיקה התנגדה להצעה של ח"כ מיקי זוהר, ששר הרווחה יקבל סמכות להורות על הקפאת הקצבאות למשפחות מחבלים שמקבלים משכורת מהרשות • ועדת השרים לחקיקה דחתה גם את החוק לשלילת אזרחות ממחבלים • ח"כ אורית סטרוק: ירקו בפני המשפחות השכולות
אריה ריבקינד
ב' אב התשפ"א / 11.07.2021 17:10

ועדת השרים לענייני חקיקה הצביעה היום (ראשון) נגד הצעת החוק של חברי הכנסת מיקי זוהר ואבי דיכטר להקפאת התשלומים לפעילי טרור.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

דואג לילדים שלך? זה מה שבכירי הרופאים ממליצים לעשות כעת

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

על פי הצעת החוק, לשר הרווחה יש הסמכות להורות על הקפאת הקצבאות שהמדינה משלמת למשפחותיהן של פעילי טרור, אם יוכח כי הרשות הפלשתינית משלמת להם משכורת בגין ביצוע מעשה הטרור שביצעו המחבלים.

בתגובה להפלת הצעת החוק, אמר ח”כ זוהר: “אין גבול לבושה. הממשלה הבטיחה לציבור כי מדובר בממשלת ימין, אך אנו מגלים את פרצופה האמיתי בכל יום מחדש. זו ממשלת שמאל מלא-מלא שגורמת נזק למדינה ונשענת על תומכי טרור”.

ועדת השרים לחקיקה החליטה החליטה לדחות גם את החוק לשלילת אזרחות ממחבלים שהעלו חברי הכנסת אורית סטרוק ואבי דיכטר.

ח”כ אורית סטרוק וח״כ אבי דיכטר: “לא נמתין 4 חודשים. וגם לא 4 ימים. החוק יעלה להצבעה במליאה בעוד 3 ימים. החלטת ועדת השרים לחקיקה היא יריקה בפניהן של המשפחות השכולות, ושל הציבור בישראל, שתומך בחוק ברוב של למעלה מ-90%. חברי ועדת השרים לחקיקה, כולל יושב הראש שלה, שאף חתומים על החוק, מוזמנים לפעול בהתאם לצו מצפונם ולעמדות הציבור. מדינת ישראל תפסיק להגיש למחבלים את הלחי השניה!”

בפורום המשפחות השכולות ונפגעי הטרור ‘בוחרים בחיים’ מגיבים להחלטת ועדת השרים לענייני חקיקה ודורשים מהח”כים להצביע באופן מיידי בעד החוק לשלילת אזרחות ממחבלים: “אנו דורשים מחברי הכנסת הציונים בממשלה שהתחייבו וחתמו על הצעת החוק לשלילת אזרחות ממחבלים להצביע בעד ביום רביעי הקרוב.

“זו לא רק חובה מוסרית אלא הכרח בטחוני שדחייתו יכולה לעלות בחיי אדם. משפחות שכולות החברות בפורום יגיעו מחר לישיבות הסיעה של המפלגות השונות בכנסת ויקראו לח”כים ולשרים להעביר מייד את החוק כפי שהתחייבו לפני ואחרי הבחירות. בסקר שנערך על ידי מכון סמית’ עלה כי 92% תומכים בהצעת החוק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות