בנט: משלוח החיסונים הבא יוקדם • גפני: מסכן אזרחים, אנו הבאנו בזמן

משלוח החיסונים שיגיע בתחילת אוגוסט צפוי לכלול 200,000 מנות בלבד • גפני: "הממשלה הנוכחית בראשות בנט מסכנת את אזרחי המדינה ומביאה עלינו את התפרצות הקורונה"
אריה ריבקינד
ב' אב התשפ"א / 11.07.2021 11:53

נפתלי בנט, הודיע הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה כי סיכם עם חברת פייזר על הקדמת משלוח החיסונים הבא לישראל.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

דואג לילדים שלך? זה מה שבכירי הרופאים ממליצים לעשות כעת

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

“אנחנו פועלים מזה מספר שבועות גם בתחום החיסונים. הבוקר אני שמח לבשר שאחרי שורת שיחות עם מנכ”ל פייזר, אלברט בורלא, סגרנו אתמול בלילה עסקה להקדמת משלוח החיסונים הבא לאחד באוגוסט. יחד עם הקיים, זה מבטיח מרגע זה מלאי רציף של חיסונים במדינת ישראל”.

בנט הוסיף: “אני מבקש להדגיש – יש חיסונים לכולם. גם מנה ראשונה יש לנו כרגע במלאי וגם מנה שנייה שתגיע, כאמור, בתחילת אוגוסט. מי שעוד לא התחסן, צעירים ומבוגרים כאחד – צאו היום להתחסן. כל אחד שמתחסן, שומר גם על עצמו, גם על סבא וסבתא, וגם מאפשר למדינת ישראל להמשיך להתנהל בשגרה ללא סגרים”.

על האפשרות להגבלות בחגים ופתיחת שנת הלימודים אמר: “אין שום סיבה להגיע לדקה ה-90 ואז לשלוף החלטות חפוזות כמו שראינו בעבר”.

יצוין, כי משלוח החיסונים מפייזר צפוי לכלול 200,000 מנות בלבד. לשכת בנט: “המספר הזה נותן את המענה הדרוש כעת. בהמשך נראה מה עוד”.

יו”ר יהדות התורה, ח”כ משה גפני: “ועכשיו לעובדות – הממשלה הקודמת בראשות נתניהו הביאה את החיסונים בזמן וסילקה את הקורונה. הממשלה הנוכחית בראשות בנט מסכנת את אזרחי המדינה ומביאה עלינו את התפרצות הקורונה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות