דרמה בחיפה: לראש העיר קליש אין רוב, מהלך להדחת בכירי העירייה

17 חברי מועצת העיר חתמו על מסמך, ובו מתקפה חריפה נגד ראש העיר ענת קליש רותם • כעת צפויה מכה נוספת, שתפגע באחיזתה: ניסיון להדיח את שני סגניה
חרדים 10
ב' אב התשפ"א / 11.07.2021 10:09

 מהלך להדחת בכירי עיריית חיפה: לראשונה מאז הבחירות לרשויות המקומיות, איבדה  ד”ר עינת קליש-רותם באופן רשמי את הקואליציה שלה, כאשר רוב של 17 חברי מועצה חתומים על מכתב שמכנה את התנהלותה “כישלון קולוסאלי”.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

דואג לילדים שלך? זה מה שבכירי הרופאים ממליצים לעשות כעת

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

לפי דיווח של כרמל ליבמן בחדשות 12, במכתב שהועבר אליה הבוקר (ראשון), הופיעה דרישה לכנס ישיבה מיוחדת שבה יצביעו על הדחת שניים מסגני ראש העיר.

הצעת ההחלטה החריגה מגיעה לאחר שכבר בשבוע שעבר החלו להתגלות בקיעים בשליטתה של קליש רותם בעיר, כאשר אחד מסגניה, דוד עציוני, שכיהן גם בשורה של תפקידים בעיר, ביניהם יו”ר החברה הכלכלית חיפה – התפטר.

כעת חברי מועצת העיר מבקשים להצביע על הצעת החלטה להדיח את סגני ראש העיר המכהנים בשכר, לזר-קפלון מסיעת חיפה ביתנו ושהירה-שלבי מהחזית החיפאית.

בהמשך בכוונתם לדרוש גם את הדחתו של מקורבה של קליש וממלא מקום ראש העיר נחשון צוק, הממונה גם על הטיפול בבעיית החזירים – מה שיהווה מכה קשה לקליש.

רוב חברי המועצה כתבו לקליש רותם במכתב: “התנהלותך כראשת עיר מכהנת, משליכה על התנהלות העירייה, ובכל הכבוד הראוי מעכבת ופוגעת ביעדי העיר חיפה ועוצרת את קידומה. ענייני העירייה בכלל תחומיה מנוהלים באופן לקוי, חסר, שלא לומר לא מקצועי.

“האנדרלמוסיה גדולה, כאשר יד ימין אינה מוצאת את יד שמאל, והכל תוך שסע עמוק בין סיעות המועצה השונות באופן שאינו מאפשר עבודה מאוחדת לרווחת תושבי העיר חיפה”.

חברי מועצת העיר טוענים במכתב כי שיקולים קואליציוניים מנעו מקליש רותם לפטר את סגניה שלא מתפקדים כהלכה עד כה. הם ציינו כי בכוונתם למנות בהמשך סגנים אחרים לפי בחירתם”.

מנסחי המכתב מסרו: “קואליציית השינוי קמה במטרה לעצור את הפגיעה של ראשת עיריית חיפה בתושבי העיר. תפקדינו לבלום את ההידרדרות של עיריית חיפה בכל תחומי החיים של התושב: בעיית החזירים, אבדן הפרויקטים הגדולים, תרבות פוליטית אלימה הפוגעת בשמה הטוב של חיפה, חינוך, ניקיון ועוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קאליש בחיפה , כישלון מוחלט
    11/07/2021 11:16
    מיכי
  1. הגיע הזמן שכולם ידעו שהתקווה הגדולה איכזבה בענק
    וגם הסגן שלה מיכי אלפר נציג דגל צריך ללכת הביתה הם אכזבה