9.5 שנים נגזרו על הגננת המתעללת כרמל מעודה • אבא: זה לא מספיק

בית המשפט המחוזי מרכז גזר היום על כרמל מעודה 9.5 שנות מאסר, 12 חודשי מאסר על תנאי  ו-400,000 ש"ח פיצויים להורים • הפרקליטות: "מדובר בתיק חריג בחומרתו וכך התייחס אליו גם בית המשפט"
חיים טוויל
כ"ח תמוז התשפ"א / 08.07.2021 16:13

בית המשפט המחוזי בלוד גזר היום (חמישי) תשע וחצי שנות מאסר על כרמל מעודה ו-400 אלף שקל פיצויים למשפחות הנפגעות.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

דואג לילדים שלך? זה מה שבכירי הרופאים ממליצים לעשות כעת

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

מדובר בעונש המאסר הגבוה ביותר שניתן בארץ על התעללות בפעוטות.

מעודה  בת ה-28, שניהלה משפחתון בראש העין, הורשעה ב-35 מקרי התעללות ותקיפת פעוטות בני שלושה חודשים עד שלוש שנים בפעוטות במשפחתון שהיה בבעלותה בראש העין.

מעודה  הגיעה לבית המשפט כשהיא מלווה באביה ומוקפת שוטרים שמפרידים בינה לבין הנוכחים.

מחוץ לבית המשפט הפגינו הורי הפעוטות ופעילים נוספים במחאה.

יוסי חברה, אב לאחד הילדים בגן, אמר אחרי מתן גזר הדין: “9 שנות מאסר זה לא מספיק, אבל אנחנו מרוצים כי לא הייתה ענישה כזאת כלפי מטפלת במדינה, ולכן יש לאן לשאוף”.

מעודה הורשעה בחודש דצמבר האחרון בהתעללות בפעוטות. עם תום שלב הטיעונים לעונש באפריל, עלתה מעודה לדוכן העדים והתנצלה בפני הילדים וההורים: “אני מתביישת בכל מעשה שעשיתי, מתביישת בעצמי. אני חיה את זה יום־יום. זה משהו שאני חווה יום ולילה, אשמור כל חיי”.

בתגובה לגזר הדין מסרה פרקליטות מחוז מרכז: “גזר הדין שהוטל היום על כרמל מעודה הוא צעד נוסף במאבק הפרקליטות בהחמרת הענישה במקרים של התעללות ותקיפת חסרי ישע על ידי אחראי.

“מדובר בתיק חריג בחומרתו וכך התייחס אליו גם בית המשפט הנכבד. אנו תקווה כי העונש שהשית היום בית המשפט על הנאשמת יהווה תמרור אזהרה לכל המתעתד לפגוע בשלמות הגוף והנפש של פעוטות וחסרי ישע”.

 את התיק ניהלה עו”ד איריס פיקר סגל מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי).

עו”ד שירן ברגמן, המייצג את ‘הגננת המתעללת’ מטעם הסניגוריה הציבורית הגיב לפסק הדין: “חרף העובדה שעונש המאסר שנגזר על כרמל רחוק מהעונש לו עתרה המדינה עדיין העונש שנגזר הוא עונש חמור. אף בית המשפט, בגזר דינו נתן משקל, אם כי לא מספק לטעמנו, למשפט הציבורי הברוטלי אותו עברו כרמל ובני משפחתה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות