מה היה הטיפ שנתנה אליזבת מלכת בריטניה לבעלה של ציפי חוטובלי?

אור אלון, בעלה של השגרירה הישראלית בבריטניה, שאל את מלכת בריטניה: 'מה העצה האחת לחיים שהיא יכולה לתת לנו לאור נסיונה העשיר?' • היא חשבה, התלבטה ואז נתנה לו עצה אחת
אבי כץ
כ"ח תמוז התשפ"א / 08.07.2021 11:44

שגרירת ישראל בבריטניה ציפי חוטובלי הגישה אתמול (רביעי) את כתב האמנה למלכת בריטניה אליזבת השנייה.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

דואג לילדים שלך? זה מה שבכירי הרופאים ממליצים לעשות כעת

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

השגרירה הגיעה מלווה בבעלה אור אלון ושלוש בנותיהם לארמון בקינגהאם. חוטובלי עשתה את דרכה לארמון כאשר היא מלווה בכרכרת סוסים וחיילי משמר מלכותיים של הוד מלכותה.

עקב מגיפת הקורונה, המלכה נמצאת בימים אלה בטירת וויזנדור ומקיימת את המפגש עם הדיפלומטיים באופן ווירטואלי.

בעלה של חוטובלי, אור אלון, סיפר בדף הפייסבוק שלו על שיחתו הקצרה עם המלכה בת ה-95. “אחרי שיחה קולחת ונעימה באופן מפתיע בין ציפי למלכה – היא פתחה את השיחה בשאלה מתי הגענו ללונדון, וכשענינו שבאוקטובר, היא ענתה: ‘אה, אז כבר התרגלתם לא לפגוש אנשים’ – היא פנתה אלי ושוחחנו מעט.

“ואז שאלתי אותה: מה העצה האחת לחיים שהיא יכולה לתת לנו לאור נסיונה העשיר.

“המלכה לא ענתה מיד, זה היה לגמרי מחוץ לפרוטוקול. היא חשבה, התלבטה ואז אמרה: ‘אם הייתי צריכה לתת עצה אחת בלבד, היא להשקיע בקשרים אנושיים. אין דבר חשוב יותר בחיים מקשרים אנושיים, ואני חושבת שהשנה האחרונה הבהירה לנו זאת היטב’.”

אור אלון הוסיף: ”זו העצה האחת שנאמרה על ידי מי שמולכת על אנגליה קרוב לשבעים שנה. ומכאן אפשר להבין עד כמה הנקודה הזו חשובה לה – וכמה חשוב שנפנים אותה בעצמנו”.

בסיום הפגישה הוא ביקש מהמלכה בקשה אחת אחרונה. “מיד כשנפתחה מאחורינו דלת היציאה וניתן האות שהפגישה הסתיימה, ביקשתי מהמלכה בקשה אחת אחרונה. סיפרתי לה שביהדות נהוג לברך כשפוגשים מלך או מלכה, ושאלתי אם אפשר לברך אותה. המלכה הסכימה בעניין.

“בירכתי בקול, בשמי ובשם כל מדינת ישראל שאותה אנחנו מייצגים כאן: ‘ברוך…שנתן מכבודו לבשר ודם’ ומיד תרגמתי את הדברים. המלכה חייכה, והודתה לנו בהתרגשות. בעיני, העצה המלכותית וברכת המלכים היו עיקר האירוע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות