ג’ונגל? נסיעה שגרתית באוטובוס הפכה לקטטה אלימה – ונהג אושפז

בעקבות מקרה אלימות נוסף נגד נהג אוטובוס: קו 66 של דן יושבת היום בין 8:30 ל-10:30 • הנהג, שהותקף הערב באגרופים על ידי נוסע שדרש ממנו לפתוח את הדלתות באמצע נסיעה, מאושפז בבית החולים בילינסון עם עין נפוחה וכאבים בצוואר 
חיים טוויל
כ"ח תמוז התשפ"א / 08.07.2021 00:50

קו 66 של חברת דן יושבת היום (חמישי)  לשעתיים, בין השעות 8:30 ל-10:30 בבוקר – זאת לאחר שאמש הותקף נהג קו 66 באגרופים בידי נוסע שדרש ממנו לפתוח את הדלתות באמצע הנסיעה, בניגוד להוראות.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

דואג לילדים שלך? זה מה שבכירי הרופאים ממליצים לעשות כעת

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

על פי תיעוד התקרית שהופץ ברשתות החברתיות, עם הגעת באוטובוס לאזור צומת הרחובות ביאליק ותובל ברמת גן, הכה ככל הנראה הנוסע את הנהג ופצע אותו בפניו ובמצחו.

בעקבות האירוע, פנו נוסעים באוטובוס למשטרה והזעיקו אותה למקום. שוטרים שהיו בקרבת מקום הגיעו לזירה ועיכבו את הנוסע ואת הנהג לחקירה.

הנהג, רסמי מחאג’נה, מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם עין נפוחה וכאבים בצוואר.

מקרה זה מצטרף לאירועי אלימות רבים נגד נהגי התחבורה הציבורית בישראל בתקופה האחרונה.

מסלול הקו, שיושבת בשני הכיוונים, הוא בין מסוף כרמלית בת”א לבין התחנה המרכזית בפתח תקווה. לנוסעים בקו זה, מומלץ לבחור בדרכים חלופיות.

מנהל חטיבת התחבורה הציבורית באיגוד עובדי התחבורה, דורון עזרא: “נמשיך להיאבק בתופעה החמורה של תקיפות נהגים. ההסתדרות עושה ותעשה הכל כדי לדאוג לשלומם וביטחונם של הנהגים, ולא תיתן שיפגעו בהם. אנחנו קוראים למשרד התחבורה לאמץ בדחיפות את ההצעה לתיקון החוק ולפעול למען הכרה בנהגים כעובדי ציבור, במטרה שהענישה נגד תוקפי הנהגים תוחמר בצורה משמעותית ותייצר הרתעה ראויה”.

יו”ר ועד הנהגים בחברת דן, יוסי קפילוטו: “מקרי האלימות נגד נהגים הפכו לתופעה נפוצה בישראל, ויש חוסר אכיפה משווע מצד הרשויות. אני פונה לממשלה להכיר בנו כעובדי ציבור ולמנוע את מקרה האלימות הבא, שלצערי הוא רק עניין של זמן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    וכשנהגים תוקפים נוסעים/ עעוקפים תחנות נועלי דלתןת בפני נוסעים. זה בסדר.
    09/07/2021 00:07
    חלם
  1. לנהגים מותר לעשות הכל. הנוסעים שבויים.