פחות מיממה לפני כניסתו לתפקיד: בוז’י ומיכל הרצוג בכותל • גלריה

הנשיא הנבחר, יצחק הרצוג הגיע הערב יחד עם רעייתו מיכל הרצוג לרחבת הכותל המערבי: "כאן, מהמקום הזה, אין מתאים יותר מאשר לקרוא לאחדות בעמנו, אהבת ישראל אמיתית" • הצלם יונתן זינדל מפלאש90 תיעד
אבי כץ • צילום: יונתן זינדל, פלאש90
כ"ז תמוז התשפ"א / 06.07.2021 21:05

הנשיא הנבחר, יצחק הרצוג הגיע הערב (שלישי) יחד עם רעייתו, הגברת מיכל הרצוג לרחבת הכותל המערבי, פחות מ-24 שעות לפני כניסתו הרשמית לתפקידו.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

למנוע את הסכנה: למה כולם חייבים לחסן את הילדים בני ה-12 ומעלה

“כאן במקום הקדוש הזה, שבעוד פחות משבועיים, נציין את תשעה באב, חורבן הבית, מקום שמלמד אותנו את הלקח הנשגב של עצמאות ישראל, ריבונותה, דמותה, יגונה וכאבה, ואסונה. כאן, מהמקום הזה, אין מתאים יותר מאשר לקרוא לאחדות בעמנו, אהבת ישראל אמיתית”, אמר הרצוג.

הוא הוסיף: “אני מתכוון להקדיש לכך את כל מאודי. אני מודע למתחים וכאבים ולצער רב שמשקף הלכי רוח בעמינו. אני מקווה בכל דרך ובכל אמצעי, שאוכל להפעיל מתוקף סמכותי ומעמדי כנשיא ה-11 של מדינת ישראל, לעשות הכל כדי לתרום תרומה משמעותית לאחדותנו, תרומה משמעותית להרגעת הרוחות והעצמת החזון הנשגב של אהבת ישראל. זה אפשרי בהחלט”.

הרצוג חתם בפסוק: “ה’ עוז לעמו ייתן, ה’ יברך את עמו בשלום”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אחדות יהיה כשיתבעו לחקירה גנץ .
    08/07/2021 00:13
    יודי 1
  1. אחדות יהיה כשיתבעו לחקירה גנץ על מימד 5 כשישוו תנאי הפגנה שוים לבלפור ולרעננה כשיתבעו הנשיא שמכר דירתו לקבל שוחד מהמדינה כשיצלבו לחקירה אהוד ברק הפדו … אז דברו אתי על אחדות. בינתיים מלחמה. נצא לרחובות נבעיר המדינה