“איך אתה לא מתבייש?” • מלחמת הציוצים בין איילת שקד לסמוטריץ’

שקד: "תביא איתך את האופוזיציה. בלי משא ומתן ובלי תנאים" • סמוטריץ: "דורשת מאיתנו לתמוך בהוראת השעה 'בלי משא ומתן ובלי תנאים', וזה אחרי שניהלת מו"מ עם תומכי טרור והענקת להם זכות שיבה על מגש כסף" • הליכוד: "למה 'בלי משא ומתן ובלי תנאים', רק בגלל שאנחנו יהודים?"
אריה ריבקינד
כ"ו תמוז התשפ"א / 06.07.2021 19:01

השרה איילת שקד תקפה הערב (שלישי)  בחריפות את יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, על רקע המפלה הבוקר לאחר שמליאת הכנסת לא אישרה את  חוק האזרחות.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

למנוע את הסכנה: למה כולם חייבים לחסן את הילדים בני ה-12 ומעלה

“איך אתה לא מתבייש?”, צייצה שקד בטוויטר. “כבר שלושה שבועות אנחנו מתחננים שתתמכו בהוראת השעה כפי שהיא. עד אתמול בצהריים עוד האמנתי שאתם עושים הצגה. אם אתה מוכן לתמוך בהארכת הוראת השעה בחצי שנה בהסכמה, קדימה, תביא איתך את האופוזיציה. בלי משא ומתן ובלי תנאים. אין זמן לזה”, כתבה שקד בטוויטר.

הדברים נכתבו בתגובה לציוץ של סמוטריץ’ שקבע כי “כבר שבועיים אנחנו מתחננים לקואליציה להגיע איתנו להסכמה על מתווה כמו זה שמוצע כאן ולמרבה הצער הקואליציה סירבה בכלל לדבר איתנו והעדיפה לדבר עם רע”מ ומרצ. עוד לא מאוחר לתקן. תתעשתו. אנחנו מושיטים יד. בואו”.

סמוטריץ הגיב למתקפה:

“כשהשקר הופך לשיטה: לפחות תקראי את השרשור שעליו את מגיבה… ביקשנו להיכנס לשיח על חקיקת הוראת השעה לזמן מוגבל וקידום חוק יסוד ההגירה בצוות שיגבש הסכמות. סירבת אפילו לדבר על זה והלכת למכור את הציונות ולהעניק זכות שיבה לעבאס ומרצ, כדי לא להרגיז את שותפייך תומכי הטרור. תתביישי.

“וגם בציוץ המתנשא הזה שלך את דורשת מאיתנו לתמוך בהוראת השעה ‘בלי משא ומתן ובלי תנאים’, וזה אחרי ששעות על גבי שעות ניהלת משא ומתן עם תומכי טרור שהציבו לך תנאים על סטרואדים והענקת להם זכות שיבה על מגש של כסף.

“תבחרי עם מי את רוצה לנהל מו”מ ואיזה תנאים את רוצה לקדם. אם את רוצה להגיע איתנו להבנות יהיה משא ומתן ויהיו תנאים לטובת מדינת ישראל והחזון הציוני. הכדור בידיים שלך (למעשה כבר שבועיים) ואת יודעת את זה”.

גם מפלגת הליכוד הגיבה: “למה ‘בלי משא ומתן ובלי תנאים’, רק בגלל שאנחנו יהודים? אנחנו נביא את חוק יסוד ההגירה כדי לעצור את מכירת החיסול שלך למנסור עבאס. נראה איך תצביעי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות