“בחורים צעירים, יפים”: כשהח”כ פירגן לבני הישיבות שהציפו היציע

בני ישיבות רבים הציפו הלילה את יציע האורחים במליאת הכנסת - והח"כים לא הצליחו להתעלם • רם בן ברק: "עם ישראל התברך" • סמוטריץ: "החברים פה למעלה ודאי יודעים..." • ובטוויטר תהו: "מי הח''כ שמנפק להם כל כך הרבה אישורי כניסה?"
אבי כץ
כ"ו תמוז התשפ"א / 06.07.2021 11:28

לקראת ליל השימורים בהצבעה על חוק האזרחות, הציפו הלילה (שלישי) את יציע האורחים בכנסת תלמידי ישיבות רבים.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

למנוע את הסכנה: למה כולם חייבים לחסן את הילדים בני ה-12 ומעלה

יו”ר ועדת חוץ ובטחון, ח”כ רם בן ברק מיש עתיד, לא יכול היה להתעלם מנוכחותם ביציע, ופירגן להם. “בחורים צעירים, יפים, בריאים בעזרת השם. עם ישראל התברך”, אמר בן ברק – ואיחל להם להתגייס לצבא.

גם ח”כ יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’ התייחס אל היציע המלא בבני  הישיבות. היה זה כאשר הכריז כי “שערי תשובה לא ננעלו”, והבהיר כי הוא לא סוגר את הדלת בפני האפשרות שנפתלי בנט יחזור למחנה הימין, לצד הליכוד ומפלגת הציונות הדתית והמפלגות החרדיות

במהלך דבריו פנה סמוטריץ לבחורי הישיבות – ואמר: “ואנחנו גם יודעים שהרמב”ם אומר, והחברים פה למעלה ודאי יודעים – ‘כ”ד שמעכבים מן התשובה הם מעכבים, הם אינם מונעים'”.

איש התקשורת ישראל בלק הגיב: “צודקים הכתבים הפוליטיים החרדים שמצייצים נגד בחורי הישיבות שיושבים ביציע הכנסת! הם עוד עלולים להישאב לזה, לעזוב את הלימוד, לנשור מהישיבה וחלילה להידרדר עד להיות כתבים פוליטיים”. 

וגולשת אחרת בטוויר צייצה: “אין לי בעיה שבחורי ישיבות באים לצפות במליאה. חושבת שזה עדיף על הצפיה במשחקים בפיצוציות. אבל מה שהכי מסקרן אותי: מי הח”כ שמנפק להם כל כך הרבה אישורי כניסה?”

 

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות