האם הדרישה הזו של השב”כ תדחה את הכניסה של בנט למעון בבלפור?

לקראת כניסת בנט למעון הרשמי בשבוע הבא, בשב"כ דורשים לבצע שיפוצים בשל ליקויי אבטחה חמורים • וכמה זה יעלה לכם? העלות המשוערת: בין 10 ל-15 מיליון שקלים‎
חרדים 10
כ"ו תמוז התשפ"א / 05.07.2021 22:25

לקראת השבת הקרובה אמור ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו לצאת מהמעון הרשמי מבלפור באופן סופי.

איך מוישה הפך לכלכלן שמרוויח כסף טוב בלי לצאת מהבית בכלל?

למנוע את הסכנה: למה כולם חייבים לחסן את הילדים בני ה-12 ומעלה

אם אתה לא רוצה שזה יקרה חלילה בטלפון שלך – אתה חייב את המידע

נפתלי בנט צפוי להיכנס אל המעון ביום ראשון.

אלא שלפי דיווח של ירון אברהם בחדשות 12, כי בשב”כ דורשים לשפץ את מעון ראש הממשלה, משום שהמקום לא מאובטח דיו ויש בו ליקויי אבטחה חמורים, לצד שדרוגי ביטחון שונים שיש להתקין במקום.

בשב”כ העבירו בקשה רשמית ומפורטת בנושא לקב”ט משרד ראש הממשלה, זאת לאחר שלטענתם הבית כפי שהוא היום אינו עומד בתקן הנדרש לשהייה של ראש ממשלה בו במצבי חירום.

לפי הדיווח, את התיקונים האלה היה ניסיון לבצע כבר תקופה ארוכה, אלא שכדי לבצע אותם, המתגוררים במעון היו צריכים לפנות אותו לתקופת מה – מה שלא קרה בתקופת כהונתו של נתניהו.

כעת מבקשים בשב”כ לנצל את חילופי השלטון כדי לבצע את התיקונים הנדרשים.

לפי הדיווח בחדשות 12, עלות העבודות נעה בין 10 ל-15 מיליון שקלים.

בשב”כ ובלשכת ראש הממשלה יצטרכו להגיע להבנות על אופן ביצוע השיפוץ ועל המועדים בהם יתקיים: האם הוא ייצא לפועל עוד לפני כניסת בנט אל המעון או תוך כדי שהותו שם. הסוגיה הזו כפופה להחלטת בנט.

יאיר נתניהו צייץ בתגובה על הידיעה: “כמה שהכל רקוב במדינה. נתניהו גר 12 שנים רצוף בבלפור. אף אחד מהשב”כ לא דרש אז שיפוץ! כל הבית מלא בירוקת וטיח מתקלף על הקירות, מים שנוזלים מהתקרה כשיש גשם, וכל הבית מתמלא בדליים…

“כל פעם שביקשנו לשפץ את הדברים האלה, היעוץ המשפטי של משרד רוה”מ לא אישר. ועכשיו פתאום שנתניהו עוזב את בלפור השב”כ דורש שיפוץ ב-15 מליון! היי שב”כ, איפה הייתם 12 שנה?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות