נתניהו: בנט ושקד אומרים בחוצפה ‘תעזרו לנו לאכול את הדייסה’ I צפו

ראש הממשלה לשעבר המשיך בקו התקיף נגד בנט ושקד: "איפה האחריות שלכם כשהקמתם ממשלה כזו? הקמתם ממשלה שלראשונה בתולדות ישראל תלויה בגורמים אנטי-ציוניים''
אריה ריבקינד
כ"ה תמוז התשפ"א / 05.07.2021 19:35

הכנסת דחתה הערב (שני) את הצעות אי האמון נגד הממשלה – “החוק הנורבגי המושחת והמופקר של ממשלת השנאה וההונאה”, “ממשלת העקירה”, ו”מאמצי הממשלה להעביר את החוק לפירוק משפחות לאחר שלושה שבועות של מדיניות גזענית והעמקת הכיבוש ואי-השוויון”.

איך מוישה הפך לכלכלן שמרוויח כסף טוב בלי לצאת מהבית בכלל?

למנוע את הסכנה: למה כולם חייבים לחסן את הילדים בני ה-12 ומעלה

אם אתה לא רוצה שזה יקרה חלילה בטלפון שלך – אתה חייב את המידע

נתניהו תקף במליאה את הקואליציה על רקע משבר חוק האזרחות שצפוי לעלות להצבעה הלילה:  ”בנט ושקד אומרים שהם הקימו ‘ממשלה ציונית’, ממשלה שהיא ’10 מעלות ימינה’״ יותר ממשלות אחרות – אבל הם לא מסוגלים להעביר החלטה פשוטה כל כך, כי הם תלויים בגורמים אנטי-ציוניים שמתנגדים לישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית.

”בנט ושקד פונים אלינו אחרי שהם בישלו את הדייסה הזאת בחוצפה שלא תאמן, ואומרים לנו: ‘תעזרו לנו לאכול את הדייסה שבישלנו בעצמנו’. הם אומרים|: ‘גלו אחריות’. איפה האחריות שלכם כשהקמתם ממשלה כזו? הקמתם ממשלה שלראשונה בתולדות ישראל תלויה בגורמים אנטי-ציוניים”.

נתניהו תקף: ”בן גוריון לא עשה את זה, משה שרת לא עשה את זה, יצחק רבין לא עשה את זה, אהוד אולמרט לא עשה את זה – אבל אתם עשיתם את זה”.

לדבריו, ”הדבר האחראי והנכון לעשות הוא להעביר את חוק יסוד ההגירה עוד היום בקריאה טרומית, לדחות את הוראת השעה בחודשיים או שלושה, ואנחנו מביאים גאולה ופתרון לבעיה הזאת במדינת ישראל. זה הדבר האחראי לעשות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות