גפני: ‘לא נהיה הגוי של שבת. לגלות אחריות? זה להפיל אתכם!’

ביהדות התורה מותחים ביקורת חריפה על ממשלת השמאל • משה גפני: "הממשלה הזאת היא נזק למדינה. אין גבול לצביעות שלהם" • ליצמן: "איפה בנט, שקד וסער, שהצהירו והבטיחו שיש להם זכות ווטו בהצבעות בענייני דת ושהם ישמרו על הציבור החרדי? ממשיכים לשקר לציבור ופוגעים בנו"
אריה ריבקינד
כ"ה תמוז התשפ"א / 05.07.2021 16:05

ביהדות התורה מתחו אחר הצהרים (שני)  ביקורת קשה על ראשי מפלגות הקואליציה, טענו כי הם היפנו את גבם לציבור החרדי – וכעת כשנתקלו בבעיה עם חוק האזרחות הם מתחננים לעזרה.

איך מוישה הפך לכלכלן שמרוויח כסף טוב בלי לצאת מהבית בכלל?

למנוע את הסכנה: למה כולם חייבים לחסן את הילדים בני ה-12 ומעלה

אם אתה לא רוצה שזה יקרה חלילה בטלפון שלך – אתה חייב את המידע

יו”ר סיעת יהדות התורה, ח”כ משה גפני, אמר  בהצהרה לתקשורת בפתח ישיבת הסיעה: “פתאום כשיש להם בעיה הם מגיעים אלינו ומבקשים שנגלה אחריות. אנחנו לא נהיה הגוי של שבת שלהם, אנחנו מגלים אחריות ופועלים להפיל את הממשלה הזאת, זו האחריות שלנו לאזרחי ישראל”.

גפני הוסיף: “הממשלה הזאת היא נזק למדינת ישראל. אין גבול לצביעות שלהם. אין זכות קיום לממשלה הזאת”.

ח״כ יעקב ליצמן אמר בפתח ישיבת סיעת יהדות התורה: “איפה נפתלי בנט, איילת שקד וגדעון סער, שהצהירו והבטיחו שיש להם זכות ווטו בהצבעות בענייני דת ושהם ישמרו על הציבור החרדי?

“העברתם את ‘חוק הדיינים’ נגד הציבור החרדי – בלי שום ווטו. אתם מאפשרים לליברמן לפגוע קשות במשפחות החרדיות ולמנוע מהם מעונות יום – בלי שום ווטו מצדכם”.

ליצמן הוסיף: “אתם ממשיכים לשקר לציבור ופוגעים בזכויות הציבור החרדי, וכעת עוד מעיזים לבקש מאיתנו להיות גלגל הצלה שלכם בחוק האזרחות. את הממשלה הרעה הזו יש לפרק ומהר ככל האפשר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות