מלחמת כנופיות בשכונה החרדית: שני בעלי חזות חרדית דקרו ונמלטו

שני אלמונים בחזות של בחורי ישיבות עם מגבעת וחליפה, דקרו צעיר  כבן 25 שהיה רכוב על אופנוע שלוש דקירות חודרות - ונמלטו • המשטרה פתחה בחקירת ניסיון החיסול
חיים טוויל
כ"ה תמוז התשפ"א / 04.07.2021 23:51

ניסיון חיסול בלב שכונת גאולה החרדית בירושלים: שני אלמונים בחזות של בחורי ישיבות עם מגבעת וחליפה, דקרו הערב (ראשון) צעיר על אופנוע ברחוב הישיבה בשכונה – ונמלטו לכיוון ישיבת ‘אור החיים’ המקומית.

איך מוישה הפך לכלכלן שמרוויח כסף טוב בלי לצאת מהבית בכלל?

למנוע את הסכנה: למה כולם חייבים לחסן את הילדים בני ה-12 ומעלה

אם אתה לא רוצה שזה יקרה חלילה בטלפון שלך – אתה חייב את המידע

כוחות הצלה שהוזעקו אל הזירה העניקו טיפול רפואי לצעיר  כבן 25, שנפצע באורח בינוני  עם שלוש דקירות חודרות – שלאחריו הוא פונה לבית החולים ‘שערי צדק’.

משטרת ישראל פתחה בחקירת ניסיון החיסול. הרקע לאירוע פלילי.

חובש רפואת חירום במד”א נחמן שי רביבו סיפר: “הגענו למקום וראינו את הפצוע שוכב מעורפל הכרה עם פציעות חודרות בגופו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו יציב.”

רמי דוויב, חובש איחוד הצלה: “מדובר בגבר בן 25 שנמצא על ידי עוברי אורח חבול ופצוע במצב בינוני. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת האירוע”.

הערשי פרלמוטר, חובש מיחידת האופנועים של איחוד הצלה, הוסיף: “לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית חולים כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני”.

מהמשטרה נמסר: משטרת ישראל פתחה בחקירת אירוע אלימות במהלכו פונה צעיר (25) משכונת גאולה לטיפול רפואי במצב בינוני (עפ”י גורמי רפואה). הרקע לאירוע פלילי ונעשות פעולות לאיתור המעורבים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות