בין ההסתייגויות של מקלב לחוק: צ’ולנט קרטופל-קוגל אובר-נייט

ח"כ אורי מקלב הציג בהסתייגויות לחוק הכנסת דרישה: בדיונים בליל שישי יוגש צ'ולנט - ו"בתשעת הימים יוגש במקום צ'ולנט קרטופל-קוגל" • ח"כ איתן גינזבורג התבלבל בין תשעת הימים לעשרת ימי תשובה - וח"כ מלכיאלי מיהר להזמין אותו לסיור
אבי כץ
כ"ה תמוז התשפ"א / 04.07.2021 22:26

האופוזיציה ממשיכה לתקוע מקלות בגלגלים – ומציגה אלפי הסתייגויות על כל חוק שהקואליציה מבקשת להעביר בוועדות, בניסיון להתיש אותה.

איך מוישה הפך לכלכלן שמרוויח כסף טוב בלי לצאת מהבית בכלל?

למנוע את הסכנה: למה כולם חייבים לחסן את הילדים בני ה-12 ומעלה

אם אתה לא רוצה שזה יקרה חלילה בטלפון שלך – אתה חייב את המידע

בין כל ההסתייגויות שהוגשו לחוק הכנסת, היו גם כמה משעשעות במיוחד – שהגיש ח”כ אורי מקלב.

מקלב ביקש להוסיף לכיבוד בוועדות הכנסת שתייה קלה כפי שהיה נהוג בכנסת ה-20 בדגש על דיאטטית, לאפשר הפסקות של חצי שעה בדיון בוועדה שאורך יותר משעתיים.

עם זאת אך לדיונים ארוכים הנמשכים מעבר לשעה 20:00 הוא צירף הסתייגויות מעניינות יותר: אחד התיקונים שביקש הוא כי בדיון כזה “יוגש למשתתפים כיבוד של ירקות בריאים, שיכלול אבטיח בקיץ ומלפפונים וקולורבי בחורף”.

גם לדיונים שיתארכו ביום חמישי בלילה יש לו הסתייגיות: “על האף האמור בסעיף (ד) בדיון שנערך בוועדה בליל שישי, יוגש בנוסף לירקות גם צ’ולנט. היה הדיון בתשעת הימים, יוגש במקום צ’ולנט קרטופל-קוגל אובר-נייט בתוספת חמוצים”.

מקלב דרש גם כי בחוק רשות שדות התעופה “בכל מקום שנכתב ‘נמל התעופה בן גוריון’, יבוא ‘נתב”ג- בן גוריון'” – כשם ספרו של העיתונאי יצחק פלדמן, מלשכתו של ח”כ ישראל מקלב.

ח”כ איתן גינזבורג מכחול לבן, הגיב להסתייגות וצייץ בטוויטר: “הסתייגויות האופוזיציה עוסקות סוף סוף בענייני ליבה – אבטיח בקיץ, מלפפונים וקולורבי בחורף, צ’ולנט בליל שישי וקרטופל צ’ולנט בעשרת הימים הנוראים”.

ח”כ מיכאל מלכיאלי מש”ס מיהר להעמיד אותו על הבלבול בין תשעת הימים לעשרת ימי תשובה: “איתן ידידי. יש תשעת הימים… עם ההתנהלות של הממשלה הרעה הזאת נגיע גם נגיע לעשרת ימים נוראים. נ.ב. קרטופל קוגל אובר נייט עם תוספת חמוצים, זה אחד הדברים. מוזמן לסיור במאה שערים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות