ציוץ מסתורי: איזו ‘הודעה חשובה’ ימסור עמית סגל מחר בשעה 11:00?

הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 הודיע כי ימסור מחר בבוקר בחשבון הטוויטר שלו 'הודעה חשובה' - אך לא רמז למה כוונתו • הגולשים פתחו בניחושים: מנטישת חדשות 12 לטובת ערוץ אחר ועד תפקיד שהוצע לו בכוורת של בנט • והתשובה הנכונה היא...
אבי כץ
כ"ה תמוז התשפ"א / 04.07.2021 21:54

בורסת ניחושים: עמית סגל , הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 ובעל הטור הפופולרי בעיתון יום שישי של ‘ידיעות אחרונות’ – הודיע הערב (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו כי הוא מתכוון למסור מחר בשעה 11:00 בחשבון הודעה אותה הגדיר ‘חשובה’.

סגל  לא מסר פרטים נוספים ולא נתן כל רמז לתוכן ההודעה הצפויה.

עם זאת, גולשים חדי עין הבחינו כי סגל החליף את תמונת הפרופיל בחשבונות הטוויטר והטלגרם שלו: במקום תמונת הרקע של חדשות 12, מופיעה כעת תמונה של משכן הכנסת.

רבים מהגולשים בעמוד הטוויטר שלו מהמרים כי יכריז על עזיבת חדשות 12 ויעבור לערוץ תקשורת אחר.

בתגובות אחרות ניחשו כי הוא נוטש את הערוץ על מנת להצטרף באופן רשמי למפלגה פוליטית, או אולי תפקיד שהוצע לו על ידי ראש הממשלה נפתלי בנט.

אחרי ששבר את הרשת, עמית סגל עצמו צייץ בהמשך: “תראו חברים. אל תבטלו תכניות כן? לא צריך להיסחף. בהצלחה גם לנבחנים מחר בבגרות. לא לוותר על זה בשביל ההודעה. זו הודעה שבשבילי היא משמחת ומרגשת ומקווה שגם בשבילכם ללא הבדל השקפה פוליטית. ולא, אני לא מתמנה לשר המים או כל דבר דומה”.

ו’הוצאת סלע מאיר’ צייצה:

אבל העיתונאי נתי טוקר רמז עוד קודם את התשובה הנכונה:

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות