חברי הסיעות בבית שמש לבלוך: ‘כך נראית דיקטטורה, ימי ההפחדה תמו’

סיעות הליכוד, דגל התורה, הבית היהודי ואגודת ישראל בבית שמש מגיבים לראש העיר עליזה בלוך - שפיטרה הבוקר את נציגיהן מתפקידים וסמכויות "לא ננהל שיח באופן נפרד, אלא כל הסיעות יחד בהחלטה משותפת. הפסיקי עם ההתנהלות הדורסנית והכושלת"
אריה ריבקינד
כ"ד תמוז התשפ"א / 04.07.2021 15:21

סגני ראש העיר בבית שמש וחברי הסיעות שפוטרו הבוקר (ראשון) מתפקידיהם וסמכויותיהם בידי ראש העיר בית שמש, ד”ר עליזה בלוך – מגיבים אחר הצהרים על המהלך ותוקפים את ראש העיר.

איך מוישה הפך לכלכלן שמרוויח כסף טוב בלי לצאת מהבית בכלל?

למנוע את הסכנה: למה כולם חייבים לחסן את הילדים בני ה-12 ומעלה

אם אתה לא רוצה שזה יקרה חלילה בטלפון שלך – אתה חייב את המידע

ראשי סיעות הליכוד,  דגל התורה, אגודת ישראל והבית היהודי – שהתכנסו לדיון מיוחד לאחר ההדחות, תקפו את ראש העיר ש”בחרה לנהוג בשיטת ‘הפרד ומשול’, להפר את התחייבויותיה לציבור ולהתנהל בצורה לא מקצועית”.

הם קבעו: “כך נראית דיקטטורה”.

בין חברי המועצה שפוטרו מכל סמכויותיהם: ישראל סילברסטין ושלמה ברילנט מדגל התורה, שמעון גולדברג ואברהם פרנקל מאגודת ישראל, שלום אדרי, צבי ווליצקי ומשה אדרי מהליכוד.

וזו ה”הודעה משותפת לסיעות הליכוד, הבית היהודי, דגל התורה ואגודת ישראל” שפרסמו:

“אנו חברי מועצת העיר המייצגים את תושבי העיר בית שמש מכל השכונות וכל הזרמים – חברי סיעות הליכוד ואגודת ישראל, הבית היהודי ודגל התורה, הרוב הגדול של חברי מליאת העיר בית שמש, מצרים על כך שמזה תקופה ארוכה ראש העיר מתנהלת בצורה לא תקינה ולא אחראית.

כשיצאנו לדרך בקדנציה הנוכחית התחלנו באופטימיות רבה. חשבנו שנוכל יחד להוביל את העיר לעתיד משותף וטוב לתושבים. חשבנו שבהובלתה של ראש העיר נוכל להצעיד את העיר בית שמש לעתיד טוב יותר. ציפינו לעבוד בשותפות מלאה, ולתת מענה לצרכים של הקהילות והציבורים אותם אנחנו מייצגים.

לצערנו, לא כך היה.

מתחילת הדרך ראש העיר בחרה לנהוג בשיטת ‘הפרד ומשול’, להפר את התחייבויותיה לציבור ולהתנהל בצורה לא מקצועית. כך נראית דיקטטורה. לאחר העברת התקציב במליאה הקודמת, ראש העיר בחרה להפר את סיכומיה עם הסיעות. אי עמידה בסיכומים היוותה החמרה נוספת ביחסים מדורדרים בלאו הכי.

הניסיונות להמשיך ולבצע ‘הפרד ומשול’ הסתיימו!

אנו עומדים איתנים יחד, כלל חברי הסיעות, וקוראים לראש העיר: להפסיק עם ההתנהלות הדורסנית והכושלת ולהתחיל לקחת אחריות – לא לניהול כושל ולא תקין, כן ללקיחת אחריות ציבורית. לא לבזבוז כסף ציבורי, כן לעבודה אחראית ושקולה. לא לניהול דיקטטורי שנכשל, כן לעבודה משותפת עם חברי המועצה למען התושבים”.

עוד נאמר בהודעת הסיעות: “אנו קוראים לך ראש העיר, להצטרף לטוב המשותף מכלל המגזרים, אותם אנו מייצגים. עירנו אמנם מורכבת ומאתגרת אבל עם הקשבה ועבודה משותפת אנו מאמינים שאפשר לעבוד יחד. אנו מציעים לך להצטרף אלינו ולהפסיק עם התנהלות לא נכונה ולא פרודוקטיבית. יש הרבה נושאים שיש לטפל בהם, וחבל שאת מונעת זאת מתושבי העיר. זו העת לקחת אחריות.

כמו כן, נחסוך את זמנה היקר של ראש העיר ונמליץ לה בחום לא לנסות ולפנות אלינו בנפרד. כולנו ניגש יחד ונחליט יחד, ימי ההפרדה וההפחדה תמו.

לא ננהל שיח באופן נפרד, אלא כל הסיעות יחד בהחלטה משותפת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תיקון טעות
    04/07/2021 18:29
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לא משה אדרי פוטר אלא משה שטרית.