תאונה קטלנית: רוכב אופנוע נהרג, בנו בן ה-7 שהיה על האופנוע נפצע

רכב פגע באב ובנו שרכבו על אופנוע בראשל"צ • במשטרה חושדים: נהגת הרכב חצתה את הצומת באדום • מותו של האב נקבע במקום • הילד פונה במצב בינוני, נהגת הרכב לא נזקקה לטיפול
חיים טוויל
כ"ב תמוז התשפ"א / 02.07.2021 13:01

רוכב אופנוע בן 36 נהרג הבוקר (שישי) מפגיעת רכב בראשון לציון, בזמן שהרכיב את בנו בן ה-7.

איך מוישה הפך לכלכלן שמרוויח כסף טוב בלי לצאת מהבית בכלל?

למנוע את הסכנה: למה כולם חייבים לחסן את הילדים בני ה-12 ומעלה

הילד, שנפצע באורח בינוני, פונה לבית החולים שמיר אסף הרופא בצריפין. נהגת הרכב, אישה כבת 30, לא נזקקה לטיפול רפואי.

במשטרה חושדים שנהגת הרכב חצתה את הכביש באור אדום. מותו של רוכב האופנוע נקבע במקום.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירת התאונה ברחוב רמז פינת תש”ח בראשון לציון פתחו בפעולות החייאה על האב אך למרבה הצער לא נותר להם אלא  לקבוע את מותו. הילד פונה בהכרה ובמצב בינוני לבית החולים, עם חבלות בגפיים ובראש.

חובש רפואת חרום במד”א, יהודה מרקוס, סיפר: “כשהגענו למקום, ראינו אופנוע מעוך ובסמוך רכב עם פגיעות בחלקו הקידמי. על הכביש שכבו גבר כבן 40 וילד כבן 7. הגבר היה מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית, מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות ולאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותו.

“הילד היה בהכרה, וסבל מחבלות בגפיים ובראש, לאחר טיפול מציל חיים בשטח פינינו אותו לבית חולים כשמצבו בינוני ויציב”.

עמנואל איצקוביץ, חובש איחוד הצלה, סיפר: “מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוע עליו רכבו אב ובנו. למרבה הצער נקבע מותו בזירה של האבא עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן הענקנו סיוע בזירה לילד כבן 7 שנפצע בינוני”.

צילום: יחזקאל איטקין

מנדי חביב מפקד זק״א שפלה: ״מדובר בתאונה עם מעורבות אופנוע ורכב פרטי, רוכב האופנוע כבן 40 שרכב עם בנו בן ה-7, וככל הנראה התנגש ברכב. כשהגענו למקום ראינו את האופנוע מרוסק לגמרי, רוכב האופנוע שכב על הכביש מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית. לאחר מאמצי החייאה רבים, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו. הילד בן השבע פונה במצב בינוני לבית החולים שמיר. מתנדבי זק״א צוות מחוז שפלה טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה ומסייעים ומלווים את המשפחה בשעה קשה זו”.

נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות