חקירה: ג’קוזי בבית הפרטי על חשבון המדינה? נתניהו: אין ג’קוזי!

בחדשות 12 דווח, כי על פי החשד, במסווה של עבודות שיפוץ לצורכי ביטחון, חלק מהכסף שימש לרכישת ג'קוזי בשווי 50 אלף ש"ח • משפחת נתניהו אינה חשודה בשלב זה • משפחת נתניהו בתגובה: "ערוץ התעמולה לא מפסיק לרגע לרדוף את האופוזיציה. לא הותקן שום ג'קוזי, זה שקר מוחלט"
חרדים 10
כ"ב תמוז התשפ"א / 01.07.2021 21:07

חקירה חדשה נפתחה בימים האחרונים ביחידה הארצית לחקירות הונאה בעניין בית משפחת נתניהו בקיסריה – כך החשף הערב (חמישי) במהדורה המרכזית של חדשות 12.

איך הוא עשה תואר יוקרתי מהספה בבית ועוד עם מלגות? הסוד בפנים

למנוע את הסכנה: למה כולם חייבים לחסן את הילדים בני ה-12 ומעלה

על פי החשד, ג’קוזי בשווי עשרות אלפי שקלים הותקן בביתם הפרטי של בני משפחת נתניהו – על חשבון המדינה.

החשד הוא שבמסווה של עבודות שיפוץ לצורכי ביטחון, חלק מהכסף שימש לרכישת ג’קוזי בשווי 50 אלף שקלים שהותקן בביתם הפרטי של בני הזוג נתניהו.

החקירה נפתחה לאחר שהחומר בעניין הועבר מהיועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, שלומית ברנע-פרגו, ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט.

לפי הדיווח, אחרי ישיבות ארוכות שנערכו בסוגיה, הוחלט להורות למשטרה על פתיחה בחקירה.

גורם אכיפה אמר לחדשות 12,  כי בשלב הזה, החשד לא מגיע לבני משפחת נתניהו, אך שיחד עם זאת – עולה גם מהחקירה הזו דפוס פעולה דומה מאוד לתיק המעונות.

עדויות כבר נגבו בנושא מחשבים במשרד ראש הממשלה.

נתניהו הגיב בדף הפייסבוק שלו: “לא יאומן! ערוץ 12, ערוץ התעמולה של השלטון, לא מפסיק לרגע לרדוף את האופוזיציה.

הערב הם פתחו את המהדורה בפייק ניוז מוחלט וטענו שמתנהלת כביכול חקירה על התקנת ג׳קוזי על חשבון המדינה בבית משפחת נתניהו בקיסריה.

רק מה? מאז שהזוג נתניהו קנו את ביתם בקיסריה לפני כ-20 שנה לא הותקן בו שום ג׳קוזי ומובן מאליו שהמדינה לא השקיעה אפילו אגורה בדבר שלא קיים.
האם פרסום השקר הזה נועד להסתיר את המיליונים הרבים שמושקעים בימים אלה מכספם של אזרחי ישראל בבתיהם הפרטיים של בנט, גנץ ולפיד, במכפלות עצומות, לעומת עלויות סידורי הביטחון בבית רה״מ לשעבר בקיסריה?
כרגיל, ערוץ התעמולה לא ביקש אפילו תגובה טרם הפרסום השקרי.
נשמח להגיש תביעות ענק נגד ערוץ 12 וגיא פלג על פרסום השקר הבוטה הזה”.
בהמשך צייץ נתניהו: “עוד הערב יגיש מטעמי עו״ד יוסי כהן מכתבי תביעה על הוצאת לשון הרע ודיבה נגד הערוצים 12, 13 ו-11, והכתבים גיא פלג ואביעד גליקמן, בסכום כולל של 500,000 שקל. הם פרסמו פרסום שקרי וכלל לא פנו קודם לכן לקבלת את תגובתנו.”לא נתפלא אם מקור הפרסום של שקר הוא הפרקליטות שמנסה לשווא להסיט את תשומת הלב מהקריסה הדרמטית של התיקים התפורים נגדי בבית המשפט”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות