נתניהו ושרה הצטלמו יחד עם חבר הפרלמנט – לצד הארגזים בבלפור

חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב ביקר אצל נתניהו ורעייתו שרה בבלפור והצטלם איתם - כשמאחוריהם ארגזים לקראת עזיבתם • "היה יכול להעשיר את עצמו במגזר הפרטי כמו ברק אובמה, שמקבל 400.000 דולרים לכנס - אבל הוא לא רוצה"
חרדים 10
כ"א תמוז התשפ"א / 01.07.2021 20:39

בנימין נתניהו ורעייתו שרה אירחו אמש (רביעי) במעון הרשמי בבלפור את חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב, והשלושה הצטלמו כשלצדם ארגזים ושקיות.

איך הוא עשה תואר יוקרתי מהספה בבית ועוד עם מלגות? הסוד בפנים

למנוע את הסכנה: למה כולם חייבים לחסן את הילדים בני ה-12 ומעלה

בני הזוג נתניהו אורזים את חפציהם במעון לקראת ה-10 ביולי – אז יעברו לביתם הפרטי בקיסריה.

חביב, סיפר בחשבון הפייסבוק שלו כי ערך ‘ביקור פרטי’ שנמשך כמעט שעתיים וחצי, אחד על אחד – “בין הארגזים”.

חביב וראש הממשלה לשעבר שוחחו על המצב הבריאותי בעקבות הקורונה, על המפה הפוליטית ועל ארבעת הסכמי השלום שחתם עם מדינות ערב – וכמובן על הסכנה האיראנית.

חביב כתב כי נתניהו “היה יכול להעשיר את עצמו במגזר הפרטי כמו ברק אובמה, שמקבל 400.000 דולרים לכנס – אבל הוא לא רוצה בכך: אהבת עמו וארצו חזקה בהרבה”.

חבר הפרלמנט מספר: “פגשתי איש חזק,  ללא כעס או טינה, אך נחוש להביא את כוחו ותרומתו לטובת עם ישראל. הוא היה המנהיג של המדינה במשך 15 שנה, וגם בבחירות האחרונות עם ישראל העניק לו 30 מנדטים.

“הוא ייחודי!  יש שאוהבים אותו, מעריצים אותו, אחרים שונאים אותו, אך איש אינו נותר אדיש לכוחו, לכריזמה, לאינטליגנציה שלו. עבור המדינאי החריג הזה, משימת חייו היא ההגנה וההצלחה של מדינתו”.

בסוף הפוסט כתב חביב “תודה ביבי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות