גפני מאיים: הליכוד יסייע לאשר את חוק האזרחות? אפרוש מהגוש

הח"כ מיהדות התורה איים בשיחות סגורות: אם נתניהו והליכוד יאפשרו לחוק לעבור, אני פורש מהגוש. סיכמנו שמפילים את החוק - וזה מה שיהיה • נתניהו אמר אמש לראשי מפלגות האופוזיציה: "נצביע נגד חוק האזרחות ולא נשתף פעולה. הם סגרו קואליציה עם הערבים - שיסתדרו איתם"
חרדים 10
כ"א תמוז התשפ"א / 01.07.2021 10:11

הפלונטר של חוק האזרחות: ח”כ משה גפני מיהדות התורה איים בשיחה סגורה כי אם חוק איחוד המשפחות יעבור בסיוע של ח”כים בליכוד – הדבר יוביל לפירוק גוש הימין. כך דיווח הבוקר (חמישי) העיתונאי זאב קם ברשת  ב’.

איך הוא עשה תואר יוקרתי מהספה בבית ועוד עם מלגות? הסוד בפנים

למנוע את הסכנה: למה כולם חייבים לחסן את הילדים בני ה-12 ומעלה

באותה שיחה בכנסת אמר גפני: “אם נתניהו והליכוד יאפשרו לחוק לעבור למרות הסיכומים שהאופוזיציה מפילה את החוק, אז אני לא אהיה יותר חלק מגוש הימין של הליכוד ושל נתניהו. סיכמנו שמפילים את חוק האזרחות של הקואליציה וזה מה שיהיה”.

נתניהו אמר אתמול לראשי מפלגות האופוזיציה כי אין בכוונתו לנהל משא ומתן עם הממשלה על קידום חוק יסוד ההגירה. זאת בניגוד להצהרתו בראשית השבוע. “נצביע נגד חוק האזרחות ולא נשתף פעולה. הם סגרו קואליציה עם הערבים – שיסתדרו איתם”, אמר נתניהו בפגישה.

הוועדה המסדרת הצביעה ואישרה הלילה את הסיכום בין הקואליציה לאופוזיציה בהתאם לסעיף 98 המגביל את אורך הדיונים והנאומים.

הדיון בחוק הקורונה ובחוק החל”ת יימשך עד השעה 11:00 ורק מהשעה 11:00 יחלו ההצבעות. לאור זאת, חברי הכנסת של הקואליציה יוכלו ברובם להיעדר מהמליאה עד לשעה זו.

כחלק מההסכמות גם סוכם שלא תכונס הוועדה המסדרת עד יום שני הבא, ורק ביום שני יעלה בוועדה חוק האזרחות. עד אז הקואליציה לא תוכל לקדם אותו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה קרה ליחסים בין גפני לביבי?
    04/07/2021 16:24
    רמתגני
  1. כשביבי היה ראש ממשלה הוא היה בכיס של יו”ר ועדת הכספים
    כשממשלתו נפלה,ביבי עבר לכיס של גפני.
    חברי ה”גוש הלאומי”שימו לב:רבע מהגוש שלכם אנטי ציוני