‘לא חיכה לחבר שלהם’: נעצר חשוד בתקיפת נהג האוטובוס בקרית ספר

חיים טוויל
|
כ"א תמוז התשפ"א / 01.07.2021 09:53
החשוד הראשון שנעצר: כבן 19, תושב ירושלים • מחקירה ראשונית עולה: בין התוקפים לנהג התגלע ויכוח, לאחר שסרב להמתין לחברם שאמור היה לעלות עימם לאוטובוס בתגובה מנעו את סגירת דלתות האוטובוס ותקפו את הנהג

פעולות חקירה מהירות הובילו אמש (רביעי) למעצרו של חשוד כבן 19, תושב ירושלים, בחשד לתקיפת נהג אוטובוס ערבי במודיעין עילית.

איך הוא עשה תואר יוקרתי מהספה בבית ועוד עם מלגות? הסוד בפנים

למנוע את הסכנה: למה כולם חייבים לחסן את הילדים בני ה-12 ומעלה

המעצר בוצע לאחר שהמשטרה פתחה בחקירה בעקבות דיווח על תקיפת נהג האוטובוס.

מחקירה ראשונית עולה, כי ככל הנראה הרקע לתקיפת הנהג – בעקבות ויכוח שהתגלע בין התוקפים לנהג, לאחר שסרב להמתין לחברם שאמור היה לעלות עימם לאוטובוס. בתגובה מנעו החשודים את סגירת דלתות האוטובוס ותקפו את הנהג.

החשוד נחקר והבוקר יובא לדיון בעיניינו בבימ”ש השלום בירושלים.

החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.

על פי עדות הנהג, יעקוב אדעיס, תושב מזרח ירושלים, חמישה אנשים עלו לאוטובוס ותקפו אותו, בין השאר באבנים.

הוא פונה לקבלת טיפול רפואי. האוטובוס עצמו ניזוק.

בשיחה עם ‘כאן חדשות’ שיחזר הנהג את האירועים: “התחלתי את המשמרת כרגיל. פתאום כשעצרתי באחת התחנות מישהו נעמד ליד הדלת וסירב שאסגור אותה. הוא תקע את הדלת כדי שלא אצליח לסגור. לאחר מכן, הגיע חבר שלו והם התחילו להרביץ לי. פתאום ראיתי שחמישה בני אדם מתנפלים עליי.

“ניסיתי להוציא את הגז המדמיע שיש לי כדי להגן את עצמי, אבל לא מצאתי אותו. כל מי שהיה באוטובוס יצא ולא התערב. נהגים אחרים באו לראות מה המהומה וראו אותם מרביצים לי מכות. בזכות ההתערבות שלהם זה נעצר.

“הם נתנו לי מכות בראש ובכל הגוף. מישהו הסתער עליי מאחור וחנק אותי, והשאר התחילו לתת לי מכות. ראיתי את המוות בעיניים. אני לא חוזר לעבודה בזמן הקרוב ולשם אני לא אחזור אף פעם. אולי אחזור להיות נהג באזור ירושלים, לא שם”.