עוד מחדל בנתב”ג: זרים שנוחתים לא מקבלים את תוצאות הבדיקות

זרים רבים, כמו גם ישראלים לשעבר, שנחתו בנתב"ג לא קיבלו את התשובה על הבדיקה שערכו - עקב תקלה באתר • חלק מהנוסעים אף חזרו מהטרמינל במוניות, באוטובוסים וברכבת - והעמידו את סביבתם בסכנה • כ-40 נוסעים ישראלים הורדו היום מטיסות לרוסיה
חרדים 10
כ' תמוז התשפ"א / 29.06.2021 22:42

רבים מהאזרחים הזרים וישראלים לשעבר שנחתו בנתב”ג בשבועיים האחרונים עדיין לא קיבלו תשובה על בדיקת הקורונה שערכו. זאת, בעקבות תקלה בהזנת תוצאות הבדיקה באתר שבו הם אמורים להתעדכן.

לפי דיווח בחדשות 12, כ-3,000 נוחתים בנתב”ג עדיין לא קיבלו תשובה לבדיקת החובה בנתב”ג כבר יותר מעשרה ימים.

במשרד הבריאות אומרים בתגובה, כי התקלה תוקנה לפני 4 ימים.

משיחות של כתבי חדשות 12 עם הנוחתים בנתב”ג מתברר, כי לא ניתנו להם הנחיות ברורות באשר לאופן ביצוע הבידוד. חלק מהנוסעים אף חזרו מהטרמינל במוניות, באוטובוסים וברכבת – והעמידו את סביבתם בסכנת הדבקה.

“חשבתי שעכשיו מישהו צריך להגיד לי מה אנחנו עושים כי אני רק יצאתי”, אמר אחד הנוחתים מרוסיה – מדינה ‘אדומה’ המסווגת כסיכון מירבי. “אף אחד לא אמר לי. חשבתי שאנחנו צריכים לנסוע לבית מלון”.

לפי הדיווח, כ-40 נוסעים ישראלים הורדו הערב – שלישי – מטיסות לרוסיה, לאחר שלא קיבלו אישור מוועדת החריגים.

תחילה הורדו 24 נוסעים מאחד המטוסים שטסו לרוסיה, לאחר שלא קיבלו אישור מוועדת החריגים. לאחר מכן אותרו על ידי בקרי הגבול של רשות האוכלוסין וההגירה  נוסעים נוספים, בטיסה אחרת של חברת ‘אירופלוט’ למוסקבה – והורדו אף הם.

מוקדם יותר היום, בקרי הגבול זיהו בטיסת ‘אירפלוט’ לרוסיה שמונה נוסעים ישראלים שניסו לעלות לטיסה עם דרכונים זרים וללא אישור ועדת החריגים. השמונה הורדו והועברו להמשך טיפול במשטרה.

אחר הצהרים הורתה שרת התחבורה כי הנוחתים ממדינות ‘אדומות’ ינחתו החל מהערב בטרמינל 1,  במטרה לצמצם אפשרות להדבקה של נוסעים אחרים הנוחתים מחו”ל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות