הפרקליטות לא סיימה את החיפוש: משפט נתניהו יחודש רק ב-12 ביולי

השופטים קיבלו את בקשת הפרקליטות לדחייה, מאחר שלא סיימה את החיפוש במדיה הדיגיטלית • השופטים קיבלו גם את עמדת ההגנה שאינה ערוכה לעדות אחרת - ולכן אילן ישועה יעלה שוב לדוכן העדים
חרדים 10
י"ט תמוז התשפ"א / 29.06.2021 10:43

הרשלנות של הפרקליטות: בית המשפט המחוזי בירושלים החליט הבוקר (שלישי) לקבל חלקית את בקשת פרקליטות המדינה לדחות את הגשת החומרים במשפטו של בנימין נתניהו, ולהמשיך את המשפט ב-12 ביולי, שבוע לאחר המתוכנן – מאחר שעד כה לא סיימה המדינה את החיפוש במדיה הדיגיטלית.

איך הוא עשה תואר יוקרתי מהספה בבית ועוד עם מלגות? הסוד בפנים

ההחלטה החדשה התקבלה לאחר שבית המשפט קבע לפני כשבועיים לדחות עד 5 ביולי את המשפט, כדי לאפשר להגנה להיערך לקבלת חומרים חדשים מהטלפון הנייד של אילן ישועה, מנכ”ל אתר וואלה לשעבר והעד המרכזי בתיק 4000.

בנוסף, התקבלה בקשת צוות ההגנה כי אילן ישועה ישוב להעיד ב-12 ביולי – זאת מאחר והסנגורים טענו כי  אינם ערוכים לשמיעתו של העד אבי ברגר, מנכ”ל משרד התקשורת לשעבר, וכי לא ניתן להתחיל את שמיעת עדותו בשלב זה – כפי שביקשה הפרקליטות.

הדיונים יימשכו במועדים הקבועים עד לפגרת בתי המשפט המתחילה ב-21 ביולי, בסך הכל 7 דיונים. המשפט יתחדש רק אחרי החגים.

השופטים כתבו בהחלטתם: “בכל הנוגע להעברת חומרי החקירה – מאחר שעד כה לא סיימה המדינה את החיפוש במדיה הדיגיטלית, אין מנוס ממתן אורכה לחיפוש והעברת החומרים להגנה.

“נוכח עמדת הסנגורים, שלפיה הם אינם ערוכים לשמיעתו של העד אבי ברגר, לא ניתן להתחיל את שמיעת עדותו בשלב זה. לפיכך, כדי לאפשר השלמת החיפוש בחומר והעברתו לידי ההגנה, יוארך המועד להעברת חומרי החקירה להגנה עד ליום 5.7.2021”.

עוד כתבו השופטים בהחלטתם: “כדי לאפשר להגנה להיערך להשלמת חקירתו של העד אילן ישועה, לאחר קבלת חומרי החקירה הנוספים, אין מנוס מביטול הדיונים הקבועים בתאריכים 5.7.20201, 6.7.2021 ו- 7.7.2021, והחקירה הנגדית של העד אילן ישועה תתחדש ביום 12.7.2021.

“הדיונים יימשכו במועדים הקבועים עד לפגרת בתי המשפט, המתחילה ביום 21.7.2021”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות