חלמנו? סמוטריץ’: “נתניהו מעולם לא ביקש ממני להישען על רע”ם”

יו"ר הציונות הדתית בריאיון ל'שלוש' עם עפר חדד: "בגלל בנט אין ממשלת ימין. סימן כיעד להיות ראש ממשלה – חבר לשמאל כדי לממש את המאווים שלו, ובנה ממשלה שמתבססת על האחים המוסלמים"
חרדים 10
י"ח תמוז התשפ"א / 28.06.2021 18:29

יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, הכחיש היום (שני) – בריאיון לתוכנית ‘שלוש’ עם עופר חדד, את הטענה שנתניהו רצה להקים ממשלה בתמיכת רע”ם.

סמוטריץ טען, כי נתניהו לא ביקש ממנו להיות חלק מממשלה שנשענת על רע”ם: “מעולם לא. לא הייתה פגישה אחת של נתניהו ושלי שבה נתניהו ביקש את זה ממני. זה היה ברור עוד לפני הבחירות”.

הוא הוסיף – בעקבות הטענות כי בעבר כן טען שנתניהו פנה אליו בנושא: “לא היה שום פוסט שבו אמרתי שנתניהו פנה אליי וביקש ממני ושאני מסרב”.

דבריו של סמוטריץ’ נאמרו על רקע הקמת הממשלה החדשה, ולאחר רצף הכחשות מטעם נתניהו וחברים נוספים בליכוד על כך שלא הייתה הצעה פרקטית שכזו.

סמוטריץ’ טען גם שלא הוקמה ממשלת ימין בגלל בנט:  “אין היום בישראל ממשלת ימין בגלל החלטה מודעת של נפתלי בנט לטרפד אותה בידיו”.

לדבריו, “יש יותר מאפשרות אחת ויותר מצורה אחת להקים ממשלת ימין בכנסת הנוכחית. בנט ידע את זה והשתמש בדרך כלל במידע שהיה לו בתוך החדר הסגור כדי לטרפד את זה. האיש סימן כיעד עוד הרבה לפני מערכת הבחירות להיות ראש ממשלה בכל מחיר. חבר לשמאל כדי לממש את המאווים האלה, ולצערי הרב גם כדי לבנות ממשלה שמתבססת על האחים המוסלמים, על גורמים אנטי-ציוניים ותומכי טרור. עשה את זה בידיו  – אני אומר את זה באחריות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות