‘סגרנו את הפירצה’? שוב תורים ארוכים בנתב”ג לבדיקות קורונה

שר הבריאות ניצן הורביץ אמר היום: "סגרנו את הפרצה בנתב"ג" - אלא שמאז נצפים תורים בלתי נגמרים • כתב התעופה של 'כאן חדשות': "אנשים מיוון על אנשים מדובאי על אנשים מעוד שמונה יעדים" • ומה באמת הפיתרון?
חרדים 10
י"ח תמוז התשפ"א / 28.06.2021 19:27

גם היום (שני) נצפו עומסים כבדים במיוחד בנמל התעופה נתב”ג בתור לבדיקות קורונה.

שר הבריאות ניצן הורביץ אמר היום: “סגרנו את הפרצה בנתב”ג. הממשלה הקודמת אסרה על יציאה למדינות מסוכנות, אבל אף אחד לא אכף את זה. מי שרצה, פשוט קנה כרטיס וטס”.

שרון עידן, כתב התעופה של ‘כאן חדשות’, צייץ לצד וידאו עם תורים בלתי נגמרים: “הנה תורי הבוקר לבדיקת הקורונה עם הנחיתה. אנשים מיוון על אנשים מדובאי על אנשים מעוד שמונה יעדים”.

גם בשעות הערב הוא פרסם וידאו עם תורי ענק ולגלג על שר הבריאות: “נתב״ג כרגע. ‘סגרנו את הפירצה'”.

נשיא לשכת התיירות הנכנסת, יוסי פתאל, הגיב ב’כאן חדשות’ על תיעוד העומסים בשדה התעופה: “חייבים להעביר את האחריות לכל מה שקורה בנתב”ג להנהלת נתב”ג. הם יודעים לנהל באופן מיטיבי יותר טוב מכל פקיד במשרד הבריאות”.

הוא הוסיף: “הגיע הזמן שמשרד הבריאות יסיר את ידיו מענייני תפעול בכלל ובשדה התעופה בפרט. מדובר בתחום מורכב ומקצועי של ניהול תנועה של אנשים, מטוסים ומטענים וסנכרון בין כל הגורמים”.

עוד דווח, כי בתחום תיירות הפנים, במשרד הבריאות חוששים מפוטנציאל הדבקות במלונות באילת, ומתכוונים לפנות לעירייה בנידון. העירייה מצדה נערכת למצב של עלייה בתחלואה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות