מורה בתלמוד תורה במרכז הארץ נעצר: חשוד שסחט נערים ברשת

מורה בת"ת של חב"ד במרכז הארץ נעצר בחשד שסחט בני 14-15 באמצעות אפליקציית מסרונים ברשת • המשטרה: החשוד לחץ ואיים לכאורה על הנערים, כי במידה ולא ישתפו פעולה ולא ישלחו לו תמונות לא צנועות, הוא ידאג להפיץ את התמונות שכבר השיג מהם • מעצרו הוארך עד יום ד'
חיים טוויל
י"ח תמוז התשפ"א / 28.06.2021 17:42

משטרת ישראל עצרה לחקירה מורה בתלמוד תורה של חב”ד במרכז הארץ, בחשד לסחיטה של נערים בגילאי 14-15 באמצעות אפליקציית מסרונים.

במסגרת מאמצי המשטרה להגנה על ילדים מפני פגיעה ברשת, התנהלה בחודשים האחרונים פעילות סמויה ביחידה 105 של להב 433, זאת בעקבות מספר דיווחים שהתקבלו במוקד 105 אודות סחיטה של נערים.

לפי החשד, החשוד, בן 26, מורה בכיתה ג’ בתלמוד תורה, פנה לנערים במועדים שונים, באמצעות הודעות באפליקציית ‘HANGOUTS’. במהלך ההתכתבות עם הנערים, הציג עצמו המורה כנער בן גילם, ביסס את הקשר עימם וביקש לשלוח לו תמונות וסרטוני תועבה, בתמורה לכסף.

לפי המשטרה, החשוד לחץ ואיים לכאורה על הנערים, כי במידה ולא ישתפו פעולה ולא ישלחו תמונות לא צנועות, הוא ידאג להפיץ את התמונות שהשיג מהם באתרים שונים ברשת.

במהלך החקירה שהפכה גלויה לפני מספר ימים, הופעלו מגוון אמצעים טכנולוגים ונאספו חומרים וראיות, וכן נגבו עדויות מקורבנות ומעורבים נוספים.

החשוד נעצר ביום 16.6.21 – ו’ תמוז, ומאז הוארך מעצרו מעת לעת בבימ”ש השלום בראשל”צ עד ליום רביעי –  30.6, בחשד למעשה חמור בכל מקום בפני קטין עד גיל 16, סחיטה באיומים, החזקת פרסום תועבה ובו דמות קטין ושימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה.

החקירה מנוהלת ביחידה 105 בלהב 433, בליווי פרקליטות מחוז מרכז ובתיאום גורמי הרווחה במטה האזרחי להגנה על ילדים ברשת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות