וילות בצפון לחופשה יוקרתית: כך תארגנו את החופשה שלכם

רוצים לצאת לחופשה יוקרתית ואיכותית שכולם ידברו עליה? וילות בצפון מעניקות לכם שפע של פינוקים. רק תזמינו מקום
תוכן שיווקי
י"ח תמוז התשפ"א / 28.06.2021 17:14

עבור רבים חופשה בווילה נראית כמו חלום רחוק, כזו שרואים רק בסרטים, כאשר למעשה מדובר בחופשה ריאלית שאפשר להשיג בלחיצת כפתור באתר.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר rrr.co.il ולבחור את הווילה המתאימה לכם. זהו, השאר היסטוריה ואתם נמצאים בהחלט בדרך אל החופשה שתמיד רציתם. וכאן אנחנו חייבים להזהיר אתכם שזה ממכר. ברגע שתבלו פעם אחת בווילה, לא תצליחו לשכוח את החוויה הזו, ומיד תרצו להזמין מקומות לחופשה הבאה.

כשהווילה שלכם, השמים הם הגבול

אז מה אפשר לעשות בווילה? וילות בצפון מעניקות לכם את מלוא המרחב הדרוש כדי לנפוש או לערוך מסיבה עד אור הבוקר. ברגע שאתם מקבלים את המפתחות לווילה, אתם אלה שמחליטים מה תעשו בפרק הזמן שהוקצב לכם בה:

  1. דרכים שונות להירגע כמו שצריך.

מגיעים לחופשת בטן-גב אחרי שבוע עמוס במיוחד וכל מה שאתם רוצים זה להירגע כמו שצריך? ובכן, בווילה איכותיות אתם יכולים בהחלט לעשות זאת. נתחיל בחדרים. החדרים בווילה הם מבין המרווחים ביותר שתראו. ברגע שנכנסים לחדר, מגלים מיטה ענקית, מצעים נקיים, תמונות יפות המעטרות את הקירות, וספה נוחה.

מלבד זאת, יש לכם גם מתחם ספא שלם עם סאונה יבשה וג’קוזי. המתחם מאפשר לכם להירגע כמו שצריך, במיוחד לאור העובדה שאתם יכולים להזמין עיסויים מפנקים בהזמנה מראש. ולבסוף, אי אפשר שלא להזכיר את הגינה המעוצבת שיש בה פינות ישיבה, כיסאות נוח ודשא. כך שאתם יכולים לפרוש שמיכה על הדשא או להרווח בפינת הישיבה עם משקה צונן ומרענן ביד.

  1. הכול למסיבה בווילה.

רוצים לערוך מסיבה גדולה בווילה? יש בה את כל מה שאתם צריכים והרבה מעבר לכך. לרשותכם עומד חדר ביליארד, בר משקאות, בריכה ענקית, שטח עצום ל-40 משתתפים ואפילו יותר, ערכה להכנת בשרים על האש ועוד ועוד. כמו כן, תוכלו להזמין עיצוב למסיבה שלכם על מנת שהכול ייראה טיפ טופ. באופן כללי, נוהגים לערוך מסיבות רבות בווילה. יש שעורכים מסיבות בר מצווה ובת מצווה, ויש שאפילו עורכים חתונה במקום ומוותרים על האולם או גן האירועים. כמו כן, הווילה היא מקום למסיבות ספונטניות יותר.

  1. יש מה לעשות בתוך הווילה ובאזור.

אוהבים חופשות עם אתגרים? אם כן, וילות בצפון הן הפתרון המושלם בשבילכם. כבר הזכרנו את הבריכה או הביליארד הקיימים בווילה, אטרקציות נהדרות שתמיד ידאגו שיהיה לכם מה לעשות במהלך השהייה שלכם בווילה. אבל זה לא הכול. לצד זאת, יש גם אטרקציות בצפון עצמו, ולפני שמזמינים מקום בווילה כדאי לבדוק אותן מקרוב. האטרקציות כוללות מסלולי הליכה, טיולי ג’יפים, טיולי רכיבה על סוסים, סדנאות מפנקות של אוכל ועוד. באופן כללי, אף פעם לא משעמם בצפון. תמיד תוכלו לעסוק בפעילות האהובה עליכם.

מה צריך לבדוק כאשר מזמינים וילה?

לכל נופש דרישות משלו, ולכן עליכם לבדוק שהווילה מתאימה בהחלט לצרכים שלכם. לדוגמה, נופשים שומרי מסורת ירצו לדעת שהמטבח בווילה כשר ושהוא מותאם לשהייה בשבת. כך שבווילה יש מיחם, פלטה וגם בית כנסת קרוב. שומרי מסורת רבים אוהבים לחגוג אירועים כמו בר מצווה או בת מצווה בווילה, כי היא מאפשרת להם להזמין את כל קרובי המשפחה לשבת חתן, ולארח עם שפע של מקום.

מעבר לכך, לפעמים תרצו פינוקים מיוחדים בווילה שלכם. אחרי הכול, אתם אלה שקובעים כיצד תיראה החופשה. כאשר מבצעים חיפוש של הווילה המתאימה באתר rrr.co.il, אפשר לבחור ברובריקת החיפוש את הפינוקים שחשוב שיהיו לכם בווילה כמו סאונה, ג’קוזי או חדר ביליארד.

צילום: ארנולד בר, וילת עטרת החלומות

וכמובן, אם אתם מחפשים וילה למסיבות, חשוב לוודא שיש בה את כל הדרוש: שפע של חנייה למי שמגיע, סלון גדול, פינות אירוח, בר ועוד.

ואיך מחפשים וילה באתר? ובכן, אין קל יותר מזה. למרבה המזל, הקדמה הטכנולוגית פתחה לנו הרבה דלתות, וכיום אנחנו יכולים למצוא את כל המידע במקום אחד מבלי להתחיל ולפנות לבעלי הווילות כדי לשמוע הצעות מחיר. באתר טוב לווילות תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש: טווחי מחירים, אטרקציות במקום, מפרט שלם על הווילה וגם שפע של תמונות. לא תצטרכו להזמין וילה שהיא חתול בשק, כי יש לכם תמונות ברורות ומקוריות שנועדו להמחשה. כמו כן, ניתן להתייעץ עם חברים שכבר ביקרו בווילה ונהנו לשהות בה, על מנת להתרשם, ללמוד על חוויית החופשה בווילה ולהתחיל לצבור חוויות משל עצמכם. כי אין כמו חופשה מפוארת עם אטרקציות ופינוקים.

כך תארגנו את החופשה שלכם

כעת, כאשר אתם יודעים פחות או יותר מהי המטרה שלכם, חשוב לתכנן את החופשה בווילה. החלק הטוב ביותר בווילה הוא שאתם לא צריכים לקחת אתכם הרבה דברים, שכן הכול נמצא בתוך הווילה והרבה מעבר לכך. מה שכן, יש צורך לחשוב איך מתארגנים מבחינת האוכל. בדרך כלל יש לכם אפשרות להזמין ארוחות בוקר מפנקות בתוספת תשלום או לנסות את המסעדות המשובחות באזור. אבל אם כבר מגיעים לווילה שיש בה מטבח מזמין, מפואר ויוקרתי כל כך, למה שלא תנסו אותו? למעשה, אחד היתרונות הבולטים יותר בווילה הוא שאתם יכולים להביא אליה את האוכל שאתם רגילים אליו ולאחסן אותו במטבח. כך תמנעו מעצמכם קלקולי קיבה ואכילה מוגזמת בחוץ.

כמו כן, הווילה מתאימה לכל מי שמקפיד על תזונה מסוימת: כשרות, שמירה על משקל, צמחונות, טבעונות ועוד. כמובן, הווילה זמינה גם לקרניבורים. אוהבי הבשר ישמח לדעת שיש ערכה להכנת מנגל במקום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות