אחרי כשנה: מנכ”ל משרד הבריאות פרופ’ חזי לוי התפטר מתפקידו

פרופ' חזי לוי הודיע לשר הבריאות ניצן הורוביץ, רגע לפני ישיבת קבינט הקורונה - כי הוא חוזר לבית החולים ברזילי באשקלון • "גולת הכותרת של עשייתנו בשנה האחרונה הייתה מבצע החיסונים המוצלח ביותר בעולם" • הדגיש: "אבצע חפיפה ככל הנדרש"
אריה ריבקינד
י"ז תמוז התשפ"א / 27.06.2021 20:33

מנכ”ל משרד הבריאות פרופ’ חזי לוי הודיע הערב (ראשון) על התפטרותו, רגע לפני הישיבה הראשונה של קבינט הקורונה בממשלה החדשה.

לוי ישוב לנהל את בית החולים ברזילי באשקלון, אותו ניהל עד שנבחר לתפקיד המנכ”ל על ידי שר הבריאות הקודם יולי אדלשטיין.

“ברצוני להודיע שאני מבקש לסיים את תפקידי כמנכ”ל משרד הבריאות ולשוב ולשרת במערכת הבריאות בבית החולים ברזילי שבאשקלון”, כתב פרופ’ לוי במכתב ההתפטרות שהגיש. “אבצע חפיפה ככל הנדרש, בוודאי בעת הזאת של התפרצות מחודשת למגפת הקורונה”.

פרופ’ לוי נכנס לתפקיד בחודש יוני בשנה שעברה, כאשר החליף את קודמו בתפקיד משה בר סימן טוב.

הוא הוסיף וכתב במכתב: “אני ממלא את תפקידי מזה כשנה ועוסק יומם וליל בניהול משבר הקורונה, במיגור התחלואה ובמבצע חיסוני הקורונה לצד תחומים רבים ונוספים הקשורים לעתיד המשרד ולעתיד מערכת הבריאות בשנים הקרובות”.

הוא ציין: “גולת הכותרת של עשייתנו בשנה האחרונה הייתה מבצע החיסונים המוצלח ביותר בעולם. מבצע שאפשר לנו לבצע הקלות דרמטיות במשק, אשר נותר פתוח גם עם התפרצות הקורונה הנוכחית. זאת, מתוך מחשבה שנוכל להתגבר על ההתפרצויות האחרונות באופן מהיר ויעיל.

“עד לבחירת מנכ”ל מטעמך אמשיך לקדם ביתר שאת את נושא חיסוני בני הנוער, ואת ייצוב המערכת בנתב”ג כמובן במטרה לצמצם את התחלואה, כמו גם שאר הנושאים בהם אני עוסק”.

לוי הודה במכתבו לשר לשעבר יולי אדלשטיין “שבחר בי לתפקיד ואני מודה לך על העבודה המשותפת עד לסיום תפקידי. אומר לסיכום שאני גאה בכל אשר מערכת הבריאות עשתה במהלך מגפת הקורונה עד עתה, יחד עם ממשלת ישראל והציבור בישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות