צפו: “עכשיו התחלנו עם ‘החרדים המזיעים’ האלה?! בושי והיכלמי לך!”

עידית סילמן סיננה לעבר נציגי המפלגות החרדיות בוועדה המסדרת: "הרבה זמן לא ראיתי אתכם מזיעים ככה" • ח"כ יעקב אשר נזעק: "לא הבנתי?! מפיצי מחלות אני מכיר, עכשיו 'החרדים המזיעים' האלה?"
אריה ריבקינד
י"ז תמוז התשפ"א / 27.06.2021 20:21

העימותים בין חברי הכנסת החרדים ליו”ר הוועדה המסדרת ח”כ עידית סילמן מחריפים.

במהלך הדיון היום (ראשון) הטיח ח”כ יעקב אשר מדגל התורה: “אם היה פה יו”ר ועדה מוסלמי או חילוני לא היה דיון ביום צום, אתם גויים של שבת בממשלה הזו. בכוונה קבעת את הדיון בזמן צום, כשגרוננו ניחר, זו דריסה. אני מבקש ממך לעשות ‘ריסטארט’ לדרך בה את מנהלת את הוועדה”.

בהמשך הטיח: “מה זה הדבר הזה? תשני את הפאזה הזאת, מה זה? לא מספיק שאת סוחבת אותנו ביום צום, תתבייישי. מה שנעשה כאן היום, זה נבל ברשות התורה!”

סילמן לא נותרה חייבת ותקפה את הח”כים החרדים: “אני לא מצליחה להבין מה זה כל הצעקות האלה. תדברו בכבוד! הרבה זמן לא ראיתי אתכם מזיעים ככה. כנראה שהטיול בשומרון גרם לכם יותר מדי להזיע”.

ח”כ יעקב אשר התרתח: “עכשיו התחלנו עם ‘החרדים המזיעים’ האלה? לא הבנתי?! מפיצי מחלות אני מכיר, עכשיו ‘החרדים המזיעים’ האלה? בושי והיכלמי לך!”

בהמשך יעקב לגלג על סילמן וקרא לח”כ בועז טופורובסקי, יו”ר סיעת יש עתיד וממלא מקום יו”ר הקואליציה: “תאשר לה, תאשר לה, שייתנו לדבר גם כן. לדבר עם זאב אלקין? לשאול אותו אם אפשר?”

גם ח”כ יעקב מרגי לגלג: “אסור לאחר לוועדה, שמעת? נזיפה של המורה פעמיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות