אל”מ וינטר לחייליו: “מבקש שלא תצאו בשירת נשים”

יוני גרין
|
כ"ב אב התשע"ד / 18.08.2014 14:19
אחרי סערת ‘שרית חדד’, מח”ט גבעתי אל”מ עופר וינטר שוחח אמש עם חייליו הדתיים וביקש מהם שלא לצאת מאירוע בזמן שירת נשים • “זה שיר אחד שאני לא יכול לשלוט עליו. סבלתי מספיק”

קול באישה: אחרי שספג מתקפה על השמועה כאילו החליט לבטל הופעה של שרית חדד, מח”ט גבעתי אל”מ עופר וינטר מבקש מחייליו הדתיים להישאר באולם בזמן שירת נשים.

בשבוע שעבר הותקף תקשורתית מפקד חטיבת גבעתי אלוף-משנה עופר וינטר, על רקע שמועה כאילו החליט שלא לאפשר לזמרת שרית חדד להופיע בפני חייליו, כאשר לפי הפרסומים הבעיה היא בשל שירת נשים.

וינטר הכחיש את הדברים, וטען כי החיילים העדיפו הופעה של זמר אחר. בסוף השבוע אף נערך לקציני גבעתי יום גיבוש ובו הופיעה הזמרת רוני דלומי.

אך בכך לא תמה הסאגה. עיתון ‘ידיעות אחרונות’ מפרסם הבוקר, כי אתמול שוחח וינטר עם חיילים דתיים שמשרתים בגבעתי, לקראת אירוע חטיבתי שאמור להתקיים הערב, וביקש מהם שלא יצאו מהאולם בזמן שבנות הלהקה הצבאית ישירו.

“שרית חדד לא תהיה, זה בטח אתם שמעתם כבר”, אמר וינטר, “אבל תהיה להקה צבאית. ואני אומר לכם שבנקודת הזמן הזאת, אני מצפה שאף אחד לא יעזוב ‘בטעות’ את הטריבונות. בסדר? יש כל מיני אנשים שרק מחכים לתמונה הזאת, ואנחנו חטיבה אחת. מי שקשה לו שיוריד את הראש וימתין שזה ייגמר.

“זה בדיוק שיר אחד שאני לא יכול לשלוט עליו”, הסביר וינטר לחיילים וביקש להתחשב בו באופן אישי. “אני מבקש מכולם — ראיתי רבנים גדולים בכל מיני אירועים וגם הם לא יוצאים חס וחלילה מהאולם, בסדר? אני מבקש סבלנות וסובלנות. שלא יהיו פדיחות”.

בנימה אישית סיים וינטר: “סבלתי מזה מספיק בשבוע האחרון. גם אשתי כבר נשבר לה לשמוע על כל השטויות האלה”.

לא רק שירת נשים הייתה בשיחה, וינטר התייחס גם ללחימה ולאפשרות שהפסקת האש תקרוס הלילה בחצות ואמר: “מכאן אנחנו הולכים לתפוס כל גדוד את הגזרה שלו. אני לא יודע מה הכוונות של ריבונו של עולם, אבל אנחנו נהיה מוכנים לכל דבר.

“נלחמתם כמו אריות, וניפגש היום בערב, באירוע שלא בטוח שהוא סיום המלחמה. אנחנו לא בוחרים את המשימות שלנו, אנחנו עושים הכי טוב עם מה שיש. כל השאר פנטזיות. אנחנו לא פנטזיונרים, אנחנו לוחמים”.