דודי אמסלם: ‘לא הייתי קונה מבנט מכונית יד 2, הוא בכלל הכי מיותר’

ח"כ דודי אמסלם מצליף: "אתמול חטיבת זוחלי הגחון הלכה ושלחה את הזוחל הראשי והמכוער מר אלקין, שיציע לעבאס סגן שר השיכון, על מנת שהוא יוכל להשגיח על הרס הפחונים. אם עבאס ימתין עוד שבוע הם כבר יתנו לו את תפקיד שר השיכון ושר הביטחון"
חרדים 10
ט"ו תמוז התשפ"א / 24.06.2021 23:19

הפלונטר של חוק האזרחות: ח”כ דוד אמסלם טוען כי אם יו”ר רע”מ, ח”כ  מנסור עבאס, ימתין שבוע נוסף במסגרת המשא ומתן מולו – “הוא יקבל גם את תפקיד שר השיכון ושר הביטחון”.

בראיון לרדיו ‘קול חי’, אמר אמסלם: “אתמול חטיבת זוחלי הגחון הלכה ושלחה את הזוחל הראשי והמכוער מר אלקין, שיציע לעבאס סגן שר השיכון, על מנת שהוא יוכל להשגיח על הרס הפחונים בנגב ועוד כמה אלפי דונמים שהוא ייתן לבדואים בנגב המערבי. מנסור עבאס ימתין עוד שבוע והם כבר יתנו לו את תפקיד שר השיכון ושר הביטחון אם ירצה”.

הוא הוסיף: “53 מיליארד זה תקציב הביטחון. תמיד לפיד תקף את המאתיים מיליון שקל לחרדים”.

על אמירתו של גנץ שאין שינוי בין הממשלה בנוכחית לקודמת – אמר אמסלם: “הממשלה הנוכחית הרבה יותר גרועה, הם לקחו 27 שרים על 54 איש, הוא לא שם לב כי הוא לקח 17 בפעם הקודמת. זה ממשלה צפונבונית, מבזבזת כספי ציבור. יש 15 ח”כים חדשים על מנת שהם לא יבואו להצבעות”.

אמסלם תקף את הצביעות של יש עתיד: “אצלם כולם מפלגות דיקטטוריות, הוא לקח משרד לראש הממשלה החליפי עם מנכ”ל למשרד של כלום הוא רוצה לספר לכל החבר’ה בתל אביב איך הוא עשה צחוק מכולנו”.

על ההטרוגניות המאפיינת את הממשלה אמר: “הם קצוות בלתי נתפסים, כל אחד הוא ראש ממשלה במקומו, גנץ רצה להקים וועדת חקירה על הצוללות בכלל בלי להודיע להם. בנט בכלל הכי מיותר במערכת שם. הם בקצוות האידאולוגים”.

על בנט לגלג: “בנט כתב את הספר איך מנצחים את הקורונה, אני לא הייתי קונה ממנו מכונית יד 2, הוא היה עסוק כל כך באודי 8 והוא שכח לפתוח את הספר לבדוק איך מטפלים בקורונה. הוא גנב את הציבור ולקח ראשות ממשלה עם 6 מנדטים, לא היה תקדים כזה בכל הדמוקרטיות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות