מה ביקש דודי אמסלם מאורבך לשאול את “חברתך הטובה” זנדברג?

הח"כ מהליכוד פרסם סרטון ממעמד הכנסת ספר תורה - וניצל את ההזדמנות לעקוץ את הח"כ מימינה: "הצעת החוק חלה גם על ריקוד של קטינים בהכנסת ספר תורה?!"
אבי כץ
י"ד תמוז התשפ"א / 24.06.2021 16:13

חבר הכנסת דודי אמסלם ממשיך לחבוט בניר אורבך: אחרי שהשתתף במעמד הכנסת ספר תורה, פרסם אמש הח”כ מהליכוד בדף הפייסבוק שלו סרטון מהאירוע – וניצל את ההזדמנות לעקוץ את הח”כ מימינה.

אמסלם כתב: “בהמשך להצעת החוק שהגישה השרה זנדברג האוסרת ‘שידול קטינים לחזרה בתשובה’… חבר הקואליציה הבכיר מר ניר אורבך, אנא בטובך שאל את חברתך הטובה השרה זנדברג, האם הצעת החוק חלה גם על ריקוד של קטינים בהכנסת ספר תורה?! לתשובתך המהירה אודה”.

 

השבוע תקף  אמסלם  בנאום במליאה את אורבך: “מזל שאמרת שפגשת את אביב גפן ולא את אום אל כלתום, כנראה שהיית הולך ומביא לנו משהו ממצרים. מר אורבך, תתבייש, תסתכל מול המראה ותתבייש, אתה בעיקר. את אסם אל פראג’ אנחנו מבינים, אתה! כמה חילול השם אתה עושה. אתה, אתה.

“אני יהודי מסורתי, מעולם לא ראיתי דבר כזה. אני מבין שמי שרוצה לעשות חילול שבת, להביא חזיר, אתה יושב ומגבה אותו פה. אתה! הרי יום אחד יגמר הסיפור בעולם הזה, ותצטרך לתת דין וחשבון לא לנפתלי בנט – למישהו אחר! אתה מבין? ואתה אין לך טיפת יראת שמים.

“אתה לא מתבייש? ילדים מסתכלים עליך בבני עקיבא, מסתכלים עליך, בבתי הכנסיות מתפללים שהממשלה הזו תיפול.

“עזוב את נפתלי בנט, אני לא מאמין שהוא כל כך דתי, אבל אתה? אתה לא מתבייש? תסתכל מול עצמך, מול הפרצוף, אתה ועצמך, תתבונן פנימה – הכל זה תפקידים? אני שואל! אני שואל אותך. כשאני רואה מה עשית – אני מתבייש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות