אם שכולה: זיהו אותנו ולא נתנו להיכנס לכנס ימינה כי ‘אנחנו איום’

מירב חג'אג', שבתה נרצחה בפיגוע, נרשמה יחד עם עוד הורים שכולים ל'כנס הניצחון' של ימינה, אך כאשר הגיעה - נחסמה • "לפני שלושה שבועות היינו בפגישה עם בנט, הוא חיבק אותנו, עכשיו אנחנו ב'פרופיל גבוה'. כלומר מהווים איום. עידית סילמן לא הביטה בנו, כך גם אורבך, פשוט בושה"
חרדים 10
י"ד תמוז התשפ"א / 24.06.2021 15:24

בראשון לציון התקיים אמש (רביע) “כנס הניצחון” של מפלגת ימינה. אולם, מירב חג’אג’, אמא של שיר הי”ד, שנרצחה בפיגוע דריסה בטיילת בארמון הנציב, טוענת כי ניסתה להיכנס לאירוע – אך סירבו להכניסה.

בראיון ליאיר אלטמן ב’ישראל היום’ מספרת מירב על תחושת הנבגדות: “לפני מספר ימים נודע לנו על הכנס – חגיגית הניצחון של ימינה. צמד המילים האלו כאב לי מאוד. ‘חגיגה’ כאשר אנחנו, והאנשים שהיו פעילים בשטח, שכנענו אנשים לבחור בהם, וכעת מרגישים מרומים מצעדיהם.

“מצאנו לנכון להגיע לחגיגה ולהגיד להם: ‘תתביישו’. לעשות חגיגה זה לזרוע לנו מלח על הפצעים הפתוחים. ניצחון? איזה ניצחון? רמאות לשמה! גניבת קולות! התקפלות לתומכי טרור רק כדי לשמור על הכיסא”.

מירב הדגישה כי הם פעלו על פי הנהלים: “נרשמנו מראש, הם אישרו אותנו בכניסה, אבל כנראה מישהו זיהה אותנו לאחר כמה דקות והם עצרו את כניסתנו והחזירו אותנו לאחור. סטלה וינשטיין, מנכ”לית המפלגה, הגיעה ואמרה שאנחנו ב’פרופיל גבוה’ כלומר מהווים איום והיא לא רוצה לבייש אותנו ולהוציא אותנו עם משטרה.

“לפני שלושה שבועות היינו בפגישה עם בנט, הוא חיבק אותנו, עכשיו אנחנו איום. אז עמדנו בחוץ, דיברנו מדם ליבנו, ח”כ עידית סילמן לא הביטה בנו, כך גם ח”כ ניר אורבך, פשוט בושה”.

היא הוסיפה: “בשנים האחרונות קידמנו את חבילת ההרתעה – יצירת הרתעה אקטיבית למניעת הפיגוע הבא. החיבור בין בנט, שקד וימינה אלינו, המשפחות השכולות, היה מיידי. בנט היה נואם את חבילת ההרתעה שלנו. האמנו וקיווינו שסוף סוף דמות בכירה בשלטון תקדם את הנושא. נוצר אמון בינינו. לקח לנו הרבה זמן לקלוט את הבגידה בערכים. להקים ממשלה ולחבק תומכי טרור זה סדין אדום מבחינתנו, סכין בלב האנשים שהאמינו בהם”.

תגובת ימינה תובא לכשתתקבל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חח עידית סילמן
    24/06/2021 15:49
    חנן
  1. לא רק שהיא לא מסתכלת עלכם אלה גם משתיקה בדיקטטוריות את מי שרוצה להשימע את קולכם בכנסת..