“קטן ולא מרשים”: ל’כנס הניצחון’ של בנט הגיעו רק כ-100 איש

נפתלי בנט חגג בראשל"צ 'כנס ניצחון' אליו הגיעו כ-100 ח"כי ופעילי ימינה בלבד • הצהיר שהמפלגה תצא למפקד - והכריז: "הממשלה הזאת תחזיק ארבע שנים שלמות" • הליכוד: "רק נוכל יכול לחגוג 'ניצחון' עם 6 מנדטים" • ברשתות החברתיות לגלגו: "בסיום כל הפעילים חזרו הביתה במונית"
אריה ריבקינד
י"ד תמוז התשפ"א / 24.06.2021 01:10

נפתלי בנט קיים הערב (רביעי) כנס עבור פעילי המפלגה שכונה “כנס ניצחון”. באירוע השתתפו כ-100 איש.

בנט הבטיח  לפעילים: “הממשלה הזאת תחזיק ארבע שנים שלמות והיא ממשלה של כל עם ישראל. אין ישראל הראשונה והשניה והשלישית, יש ישראל אחת”.

הוא הוסיף: ”זה היה מסע קשה, צריך לומר את האמת. המסע התחיל לפני לא מעט שנים. עבר עליות, עבר מורדות”.

הוא סיפר על הרגע בו התיישב על הכיסא בלשכת ראש הממשלה: ”למחרת ההשבעה הגעתי לחפיפה. היא היתה קצרה אבל העשור האחרון חפף אותנו היטב וכשקודמי יו”ר האופוזיציה נתניהו יצא מהחדר נשארתי לבד בחדר והתיישבתי על כיסא ראש הממשלה, לא ידעתי באותו רגע לא גאווה ולא כבוד, אלא עומס כבד מאוד שנחת אט אט. נטל, חובה ושליחות”.

הוא הכריז: “אנחנו הולכים לפתוח מפקד, שיהיה פתוח לכל אזרחי מדינת ישראל להתפקד. ימינה הולכת להיות מפלגת השלטון הכי גדולה במדינת ישראל”.

גם שרת הפנים איילת שקד נאמה באירוע שהיה דל משתתפים: “אני מתרגשת להיות כאן. המהלך היה לא קל שלא לומר קשה מאוד, אבל היום אנחנו יודעים שאם לא היינו עושים את זה היינו היום בחוגי בית, מכינים סרטונים וזה היה לא טוב למדינת ישראל. במקום זה בנט מנהל את ישראל, עומד בראש הקבינט. אני אחראית על רבים מכם – על כל הרשויות המקומיות. משרד הפנים זה כמו חנות ממתקים”.

 

מורן אזולאי, הכתבת הפוליטית של ynet צייצה: “לסיכום הערב: כנס קטן ולא מרשים בעליל של ראש הממשלה בנט. אם לא היה זמן לארגן, עדיף לדחות ולבנות משהו ברמה גבוהה ואם היה זמן וזו בכל זאת התוצאה, אולי עדיף בלי”.

איש התקשורת ד”ר אבישי בן חיים מחדשות 13: “מודה שאני עצוב ממש מהעובדה שיש אנשים שנחשבים מוסריים שיצאו הערב מהבית נתנו לילדים נשיקה ואמרו בלי בושה ‘אני הולך לכנס של ימינה’. חשוב שיסתירו מהילדים את הסיפור החז”לי על ‘שוליית הנגר'”.

שמעון ריקלין מערוץ 20: “הכנס המביך של בנט עם 40 פעילים שלא ברור כמה כסף קיבלו כדי להגיע. היה בבואה מעולה לפרצוף של מפלגת שלטון לכאורה. שלא באמת קיימת. איזו חרטה ברטה שהתקשורת מדבררת אותה בניסיון לרומם אותה”.

איש התקשורת ינון מגל: “בסיום כנס הפעילים של ימינה חזרו כל הפעילים הביתה במונית”.

נועם זיגמן מ’קול ברמה’: “כנס ‘הניצחון’ והנאומים בו, מלמדים עד כמה הם מנותקים מהמציאות…”

אבישי גרינצייג, הכתב המשפטי של ‘גלובס’: “לא ממש מבין את הקטע של בנט (“עשר מעלות ימינה מהממשלה הקודמת”) ושל קארה (“הקמנו ממשלת ימין”). הרי אין אדם אחד שמאמין לשטות הזו. תגידו שהחלטתם להקים ממשלת מרכז-שמאל-ימין, אפילו תקראו לזה ממשלת אחדות. אבל מה פשר הלהט לשכנע שממשלה עם רע”מ, מרצ, העבודה, לפיד וגנץ היא ממשלת ימין?”

הליכוד: “רק נוכל יכול לחגוג ‘ניצחון’ עם 6 מנדטים”.

ברשתות החברתיות לגלגו אלפי גולשים על הכנס הקטן ועל בנט.

אחד הגולשים כתב: “מתאים להם, עזבו את היהדות ועכשיו אין להם מניין, קלאסי”.  ואחר צייץ: “כך לא נראה ראש ממשלה, לפי כמות הפעילים רואים שהוא גנב את השלטון”.

והיו שכתבו:

“כמה שאני שמח שנפתלי בנט עשה את הכנס תמיכה הזה שמראה כמה תומכים בו. למרות שהוא ראש ממשלה מעט מאוד אנשים מתלהבים לבוא להיפגש עמו”.

“מה שיפה בתנועה הזו, זה שגם אם תחזור הקורונה ויחזרו המגבלות, הם כולם יוכלו להמשיך להיפגש ועדיין לא לעבור על החוק”.

“כמעט ריחמתי עליו, ואז נזכרתי שהצבעתי לו וריחמתי עליי”.

“בבר מצווה של הילד המוחרם בכיתה יש יותר אנשים”.

והיה מי שסיכם: “אנרגיה של ישיבת וועד בית”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דיקטטורה
    24/06/2021 01:55
    עידו
  1. ראש ממשלה עם 100 איש מאחוריו, זה עילה להגיש בגץ נגד האדם הזה, איך נשיא המדינה הפקיר בידיו את הנהגת המדינה כאשר כל התומכים בבחירות נטשו אותו ובצדק, על הנוכלות ההונאה והשקר והפרת הבטחות הבחירות שעל סמך זה הוא עבר את אחוז החסימה והוא ירק להם בפרצוף, היום אף אדם לא מעיז לומר שבחר בבנט מבושה או שיאשימו אותו בבגידה,

  2. שיילך בנט ושקד
    24/06/2021 03:31
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. ושאר עוכרי ישראל שיילכו כפרות על היהודים