“מכירת חיסול”: ההצעה המפתיעה של השר זאב אלקין למנסור עבאס

אלקין הציע ליו"ר רע"מ תפקיד של סגן שר בשיכון • שני הצדדים: אין להצעה קשר לתמיכה בחוק איחוד משפחות • הליכוד: "למה ראש הממשלה בפועל, מנסור עבאס, צריך עוד תפקיד סגן שר?" • סמוטריץ: "מציעים לתומכי הטרור על מגש של כסף, זרוע ביצועית להלבנת ההפקרות הערבית"
חרדים 10
י"ג תמוז התשפ"א / 23.06.2021 20:41

שר השיכון זאב אלקין הציע לרע״ם תפקיד סגן שר במשרדו.

לפי הדיווח של דפנה ליאל בחדשות 12, במפלגת  רע״ם מתלבטים אם לקבל את ההצעה הקוסמת.

“מצד אחד זו הזדמנות מדהימה להשפיע בסוגיות ליבה, מנגד רע״ם תצטרך לקחת אחריות על המדיניות”, נאמר בדיווח.

בשני הצדדים מאשרים את ההצעה, אך טוענים שאין לה קשר לחוק איחוד המשפחות והצורך לפייס את רע”ם לקראת ההצבעה על החוק בשבוע הבא.

יצוין, כי לרע”ם כבר הובטח תפקיד סגן שר במסגרת ההסכמים הקואליציוניים, אך לא נקבע באיזה משרד הוא יהיה.

בליכוד הגיבו:  “למה ראש הממשלה בפועל, מנסור עבאס, צריך עוד תפקיד סגן שר? בנט ממשיך במכירת חיסול של המדינה כדי להמשיך לכהן כראש ממשלה עם 6 מנדטים”.

יו”ר עוצמה יהודית, ח”כ איתמר בן גביר, הגיב:  “ממשלת השמאל החלש נכנעת לתומכי הטרור וממשיכה למכור את מדינת ישראל לרע”מ והרשימה המשותפת.

“זה התחיל במכירת חיסול של הנגב, ותקציב של 54 מילארד שקל לרע”מ וממשיך בתפקידי מפתח בכנסת לרשימה המשותפת, בהסכם חשאי שאפילו לפרסמו בציבור הם מתביישים.

“השמאל של ‘ימינה’, יודעים שהציבור מאס בבוגדים שיעשו הכל כדי לשמור על הכסא, גם במחיר כואב של שיתוף פעולה עם האויב”.

מפלגת הציונות הדתית הגיבה: ״עוד לא עברו שבועיים מהקמת ממשלת בנט-עבאס ומסחטת רע״מ בעיצומה. במקום להגיע איתנו להסכמות על חוק יסוד ההגירה שמונח על שולחן הכנסת ויאפשר סוף סוף פתרון ראוי לסוגיה במקום הוראת השעה המחוררת, מעדיפים בנט ושקד למכור את האינטרסים של מדינת ישראל – כשעכשיו הם מציעים לתומכי הטרור על מגש של כסף, זרוע ביצועית להלבנת ההפקרות הערבית בנגב.

“אם למישהו זה לא היה ברור – ממשלת הטלאים שהקים בנט להגשמת מאוויו האישיים תעשה הכל כדי לשרוד גם במחיר מכירת כל האינטרסים הלאומיים והבטחוניים שיש לישראל. נעשה הכל כדי להפיל אותה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות