כניסת תיירים נדחתה • בנט ביקש לא לטוס? קצב ההזמנות דווקא גדל

בישיבה של בנט עם שר הבריאות ובכירי מערכת הבריאות, הוחלט שלא לאפשר כניסת תיירים בחודש הקרוב - בניגוד לתכנית המקורית • בסוכנויות הנסיעות מדווחים כי עד כה נרשמו מעט מאוד ביטולים וקצב ההזמנות אף עלה
חרדים 10
י"ג תמוז התשפ"א / 23.06.2021 17:20

הזן ההודי מתפשט: אחרי שני ימים ברציפות בהם התגלו יותר מ-100 נדבקים בקורונה – הוחלט בדיון בלשכתו של נפתלי בנט, בו השתתפו גם בכירים במערכת הבריאות, לדחות בשלב ראשון את כניסת התיירים לישראל בחודש – מ-1 ביולי ל-1 באוגוסט.

עוד הוחלט בתום הדיון, כי חובת עטיית המסכות במקומות סגורים תשוב במידה שממוצע המאומתים יעמוד על 100 במשך שבעה ימים ברציפות.

אחרי שבנט נשא אתמול בנתב”ג הצהרה והמליץ וביקש לבטל את החופשות המתוכננות לחו”ל בקיץ – בסוכנויות הנסיעות מדווחים כי תמונת המצב בשטח אחרת לגמרי, וכי עד כה נרשמו מעט מאוד ביטולים וקצב ההזמנות גבוה במיוחד.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, אחת מסוכנויות הנסיעות אף דיווחה כי נרשם אצלה שיא של יותר משנה. “מדובר ביום הכי חזק בשנה האחרונה במכירת טיסות לרגע האחרון. מרגע ההצהרה שנשא בנט קצב ההזמנות עלה”, מסרו מאפליקציית חוליו.

הדבר נובע ככל הנראה מחשש של ישראלים רבים שהשמיים יסגרו, ולכן הם ממהרים להזמין חופשה מהירה, בעיקר ליעדים ירוקים – כשיוון בראשם.

טלי נוי, סמנכ”ל שיווק ומכירות של ‘איסתא’, אמרה לשמעון יעיש מ’ישראל היום’: “אנחנו כמעט ולא רואים ביטולים בזכות מדיניות הביטולים הגמישה. המחירים והזמינות בבתי מלון בחו”ל טובים ואנשים לא רוצים לפספס הזדמנויות ולמהר לבטל”.

גם סמנכ”ל קבוצת קווי חופשה, אילן שלו, אמר כי נכון לעכשיו אין ביטולים. “היום ואתמול יש את אותה כמות הזמנות, אין שינויים בכלל. בדקה ה-90 זה מתחלק חצי חצי בין המזמינים נופש בארץ למזמינים נופש בחו”ל. רוב ההזמנות עוד צפויות להגיע לקראת הערב ואחר הצהריים”.

ניר מזור סמנכ”ל קבוצת קשרי תעופה מצביע על מגמה דומה: “עם פתיחת הקווים אנחנו עדים בעיקר להיבט של בירור ושאלות הנוגעות להיבטי הבידוד בחזור. רמת הביטולים נמוכה מאוד ובעיקר נוגעת לקהל משפחות עם ילדים שאינם בגילי החיסון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות