“מזל שפגשת את גפן ולא את אום כולתום”: כשאמסלם חבט באורבך

דודי אמסלם פורח במדבר האופוזיציוני. והקורבן הפעם? ניר אורבך • "כבוד הרב הרפורמי, עכשיו בדיוק זה שיושב ליד אורבך, עשה לך רב וקנה לך חבר. מר אורבך, תצמצם טיפה, תהיה קרוב לרב של הקואליציה" • "אתה נותן להם כוחות להכפיש את קודשי ישראל -  ואתה אומר: 'לא אני, מה פתאום, אני מתלבט, שמעתי גפן'"
אריה ריבקינד
י"ג תמוז התשפ"א / 22.06.2021 23:53

חבר הכנסת מהליכוד דודי אמסלם, פורח במדבר האופוזיציוני, שם הוא מרבה לחבוט בחברי הקואליציה.

אחרי התרגיל שהביך את יו”ר הכנסת, ח”כ מיקי לוי, הגיע תורו של ניר אורבך, הצדקן מימינה.

“כשהייתי השר המקשר, כמעט שנה ומשהו, שנתיים”, אמר אמסלם, “הייתי עולה כל שבוע ומשיב לכם. תמיד טענתי שהשמאל במדינת ישראל הם האנשים הכי אלימים, הכי בריונים והמושחתים ביותר במדינה…

(צעקות מהח”כים, גלעד קריב מהעבודה צועק). אמסלם:  “כבוד הרב, כבוד הרב הרפורמי, עכשיו בדיוק זה שיושב ליד אורבך, עשה לך רב וקנה לך חבר. מר אורבך, תצמצם טיפה, תהיה קרוב לרב של הקואליציה.

“מזל שאמרת שפגשת את אביב גפן ולא את אום אל כלתום, כנראה שהיית הולך ומביא לנו משהו ממצרים. מר אורבך, תתבייש, תסתכל מול המראה ותתבייש, אתה בעיקר. את אסם אל פראג’ אנחנו מבינים, אתה! כמה חילול השם אתה עושה. אתה, אתה.

“אני יהודי מסורתי, מעולם לא ראיתי דבר כזה. אני מבין שמי שרוצה לעשות חילול שבת, להביא חזיר, אתה יושב ומגבה אותו פה. אתה! הרי יום אחד יגמר הסיפור בעולם הזה, ותצטרך לתת דין וחשבון לא לנפתלי בנט – למישהו אחר! אתה מבין? ואתה אין לך טיפת יראת שמים.

“אתה לא מתבייש? ילדים מסתכלים עליך בבני עקיבא, מסתכלים עליך, בבתי הכנסיות מתפללים שהממשלה הזו תיפול.

“עזוב את נפתלי בנט, אני לא מאמין שהוא כל כך דתי, אבל אתה? אתה לא מתבייש? תסתכל מול עצמך, מול הפרצוף, אתה ועצמך, תתבונן פנימה – הכל זה תפקידים? אני שואל! אני שואל אותך. כשאני רואה מה עשית – אני מתבייש. הרי השמאל רוצה לעקור את הסממנים היהודיים פה במדינה, תראה איך מדברת הגברת זנדברג, תשמע מה היא עשתה גם בשנים עברו, מיכאלי, אתה בעצם תומך בהם. אתה מחזק אותם. נותן להם כוחות נפש לעלות לכאן ולהכפיש את קודשי ישראל –  ואתה אומר: ‘לא אני, מה פתאום, אני מתלבט, שמעתי גפן’. מצטער, זה פגיעה באינטלגנציה להגיד משפט מהסוג הזה”.

מי מחמיץ דבר כזה? גם מילגות, גם אפשרות לעבוד וגם תואר יוקרתי

למה זה חשוב? אלה הדברים הכי לא צפויים שקורים לרוחצים בחופי הים

למה ישנם חרדים שמחפשים דווקא יעדים כאלה מוזרים בחו”ל?

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות