שר המשפטים החליט: עמית אייסמן ימונה לתפקיד פרקליט המדינה

סער הודיע לעו"ד עמית אייסמן על החלטתו לאמץ את המלצת ועדת האיתור, שהתקבלה פה אחד - ולמנותו לתפקיד פרקליט המדינה • "שר המשפטים עדכן את המועמד בדבר האפשרות שתפקיד היועץ המשפטי לממשלה יפוצל והשלכותיה האפשריות"
אריה ריבקינד
י"ב תמוז התשפ"א / 22.06.2021 20:15

שר המשפטים גדעון סער הודיע היום (שלישי) לעו”ד עמית אייסמן על החלטתו לאמץ את המלצת ועדת האיתור שהתקבלה פה אחד – ולמנותו לתפקיד פרקליט המדינה.

מי מחמיץ דבר כזה? גם מילגות, גם אפשרות לעבוד וגם תואר יוקרתי

למה זה חשוב? אלה הדברים הכי לא צפויים שקורים לרוחצים בחופי הים

למה ישנם חרדים שמחפשים דווקא יעדים כאלה מוזרים בחו”ל?

שר המשפטים יביא את המינוי לאישור הממשלה.

תפקיד פרקליט המדינה אינו מאויש במינוי קבע מזה שנה וחצי.

“מינוי פרקליט המדינה כעת חיוני לפרקליטות המדינה ולתפקודה התקין ולכן החליט השר להביא את המינוי לאישור הממשלה ללא דיחוי”, נמסר.

בין התפקידים אותם מילא עו”ד אייסמן בדרכו המקצועית: פרקליט מחוז חיפה, המשנה לפרקליט המדינה (תפקידים מיוחדים), המשנה לפרקליט המדינה(משפט פלילי) ובחודשים האחרונים מ”מ פרקליט המדינה.

מלשכתו של סער נמסר: “שר המשפטים קיבל את החלטתו לאחר פגישות שקיים עם המועמד, בהן הציג האחרון את תכניותיו ואת תפיסתו לגבי התפקיד, תפיסת עולמו המקצועית, לרבות השינויים שבכוונתו להוביל בעבודת הפרקליטות.

“השר התייעץ עם מספר אישים בתחום המשפט, ובהם גם היועץ המשפטי לממשלה, שעמד בראש ועדת האיתור. שר המשפטים עדכן את המועמד בדבר האפשרות שתפקיד היועץ המשפטי לממשלה יפוצל והשלכותיה האפשריות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות