שיימינג? כך הליכוד פועל נגד ח”כים שנעדרו מהמליאה בלי לקבל אישור

חברי הכנסת אופיר אקוניס, פטין מולא ומירי רגב לא היו בכנסת בעת ההצבעות הליליות • בליכוד מתחו ביקורת: "נפיל את ממשלת השמאל רק אם נשמור על משמעת ברזל" • האיום: "אנו נעדכן כאן באופן קבוע על נוכחותם של חברי הליכוד במליאת הכנסת ובוועדות"
אריה ריבקינד
י"ב תמוז התשפ"א / 22.06.2021 12:11

מפלגת הליכוד פרסמה הבוקר (שלישי) הודעה בטוויטר, בה צוינו שמות חברי הכנסת מהמפלגה שנעדרו אמש ממליאת הכנסת ללא קבלת אישור, והבטיחה לעדכן את חברי הליכוד על נוכחות חברי הכנסת במליאת הכנסת ובוועדות.

מי מחמיץ דבר כזה? גם מילגות, גם אפשרות לעבוד וגם תואר יוקרתי

למה זה חשוב? אלה הדברים הכי לא צפויים שקורים לרוחצים בחופי הים

למה ישנם חרדים שמחפשים דווקא יעדים כאלה מוזרים בחו”ל?

בחשבון הטוויטר של המפלגה נכתב:

“לתשומת לב חברות וחברי הליכוד – אנו נעדכן כאן באופן קבוע על נוכחותם של חברי הליכוד במליאת הכנסת ובוועדות. אנו נפיל את ממשלת השמאל רק אם נשמור על משמעת ברזל!

“אמש, בניסיון ראשון מול ממשלת השמאל, ראש הממשלה לשעבר נתניהו ורוב מכריע של חברי האופוזיציה נשארו במליאה עד 4 לפנות בוקר. 3 ח״כים מהליכוד נעדרו ללא קבלת אישור: אופיר אקוניס, פטין מולא ומירי רגב”.

בליכוד הוסיפו: “כשמכריזים על גיוס, כפי שנעשה אמש – אין קיזוזים, אין היעדרויות ואין תירוצים. נמשיך לעדכן על נוכחות חברי הכנסת כאן, ודו״ח מסכם תקופתי ישלח ישירות לכל חברי הליכוד”.

הדיון במליאת הכנסת הלילה נמשך עד לשעה 04:00 לפנות בוקר.

בכאן חדשות דווח כי נתניהו ראה שחברי האופוזיציה לא נוכחים באולם והתקשר באופן אישי לבקש מהם להיות נוכחים בכל הדיונים וההצבעות הנוגעות לתקנות הקורונה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות