הורוביץ: נטיל קנסות גבוהים על מי שיצפצפו ויטוסו למדינות אסורות

שר הבריאות הודיע כי בקרוב ינקטו צעדי אכיפה משמעותיים נגד ישראלים שנוסעים למדינות בהן קיימת תחלואת קרונה גבוהה • " נטיל קנסות גבוהים מאוד על מי שיצפצפו על ההוראות" • רשימת המדינות בסיכון מירבי: ארגנטינה, רוסיה, ברזיל, דרום אפריקה, מקסיקו והודו
תמי גיל
י"א תמוז התשפ"א / 21.06.2021 17:29

שר הבריאות, ניצן הורוביץ, הודיע היום (שני) כי משרד הבריאות מתכנן להטיל קנסות כספיים כבדים על ישראלים שיפרו את איסור הכניסה לרשימת המדינות שסומנו כבעלות סיכון מירבי להידבקות בנגיף הקורונה.

מי מחמיץ דבר כזה? גם מילגות, גם אפשרות לעבוד וגם תואר יוקרתי

למה זה חשוב? אלה הדברים הכי לא צפויים שקורים לרוחצים בחופי הים

למה ישנם חרדים שמחפשים דווקא יעדים כאלה מוזרים בחו”ל?

“בימים האחרונים אנו עדים למספר אירועי הדבקה בנגיף הקורונה, בהובלת ראש הממשלה, כינסנו אתמול דיון מיוחד עם בכירי משרדי הבריאות, התחבורה והמל”ל לצורך הערכת מצב. בדיון הוחלט על נקיטה במספר צעדים מידיים”, אמר השר הורוביץ.

“בנוגע ליציאת ישראלים למדינות מסוכנות, אכן התברר כי האיסור לטוס למדינות אלו, שנקבע בממשלה הקודמת, לא כלל מנגנוני אכיפה אפקטיביים. בהובלת ראש הממשלה, קיבלנו אמש החלטות חשובות: בתוך מספר ימים ננהיג אכיפה מחמירה בשדה התעופה על מי שיטוס למדינות אסורות, תוך הטלת קנסות גבוהים מאוד על מי שיצפצפו על ההוראות ויסכנו את בריאות אזרחי ישראל”.

רשימת המדינות בסיכון מירבי כוללת את ארגנטינה, רוסיה, ברזיל, דרום אפריקה, מקסיקו, והודו.

ברשימת המדינות באזהרת מסע חמורה, שלא יכללו בהטלת הקנסות, נמצאות מדינות תיירותיות כמו איי סיישל, איחוד האמירויות והמלדיבים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות