אדלשטיין תקף: ‘למה הסכים לתת לבנט וגדעון את ראשות הממשלה?’

שר הבריאות לשעבר מתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה לשעבר: "אני לא מתכוון להיות שני ברשימה - אני מתכוון לנצח. ומה הוא לא רצה לתת לאף אחד מהליכוד? למה הליכוד צריך להפסיד שלטון?"
חרדים 10
י' תמוז התשפ"א / 20.06.2021 20:29

שר הבריאות לשעבר ח”כ יולי אדלשטיין מותח ביקורת חריפה על ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ומודיע כי בכוונתו לפעול במרץ כדי להחליף את נתניהו בראשות הליכוד.

מי מחמיץ דבר כזה? גם מילגות, גם אפשרות לעבוד וגם תואר יוקרתי

למה זה חשוב? אלה הדברים הכי לא צפויים שקורים לרוחצים בחופי הים

למה ישנם חרדים שמחפשים דווקא יעדים כאלה מוזרים בחו”ל?

על פי הדיווח בכאן חדשות, אדלשטיין אמר בשיחות עם תומכיו: “הפרסום על כוונתי להתמודד עשה רק טוב, הייתי בטוח שאותקף אבל הופתעתי לגלות שאיפה שאני לא הולך, אומרים שהגיע הזמן להחליף את נתניהו. לא רוצה למרוח את זה הרבה, אני לא מתכוון להיות שני ברשימה – אני מתכוון לנצח.

“יתכן שהממשלה הזאת לא תחזיק הרבה זמן מעמד, אם היא תתחיל לקרטע יהיה קשה להתמודד מולו (נתניהו). הוא עשה את כל הטעויות האפשריות”.

אלדטשיין תהה: “למה הוא הסכים לתת לגדעון לבנט לגנץ ולכולם את ראשות הממשלה ורק לא לתת לאף אחד מהליכוד? למה הליכוד צריך להפסיד שלטון? עוד שבוע שבועיים אנשים ידליקו טלוויזיה וישימו לב שהוא (נתניהו) לא ראש ממשלה אז האסימון יתחיל ליפול ואז יגידו לו את האמת בפנים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה השאלות הללו עולות בדיעבד ולא לכתחילה?
    21/06/2021 14:23
    שאול א.
  1. מדוע לא מנעת את הדברים עליהם אתה מתלונן עכשיו, בזמן אמת כאשר אולי ניתן היה לשנות את התוצאה הנוכחית? מה הערך בביקורת שלך כעת כאשר הסוסים כבר ברחו מהאורווה? למה לא פעלת כמו סער ואלקין ועזבת הרבה קודם ואולי אז אנשים היו מבינים את גודל הבעיה בליכוד בראשות נתניהו?
    התשובה פשוטה: פחדת כמו כל יתר חברי הכנסת של הליכוד.