בדברי הימים של ישראל, ביבי ייזכר כאחד המנהיגים הגדולים של דורנו

הייתי לצידו של נתניהו ברגעים קשים. ראיתי מקרוב את תעצומות הנפש, את היכולות ואת החשיבה קדימה. ראיתי אפילו את ההומור ואת האכפתיות, את האדם שלצערי רבים בציבור עוד לא זכו לראות
ח"כ אמיר אוחנה
ח' תמוז התשפ"א / 18.06.2021 13:04

יש נוהג נאה בכנסת. חבר כנסת חדש מתקבל בברכה במליאה לאחר נאום הבכורה שלו על ידי ח”כ ותיק או שר.

אם אתה לא רוצה שזה יקרה חלילה בטלפון שלך – אתה חייב את המידע

הקיץ בפתח: אתם לא תאמינו לאן כל החרדים בורחים לחופשה

רוצה תואר יוקרתי? הכי כדאי: בלי מכינה ועם מגוון מלגות לחרדים!

זכיתי להיות חבר הכנסת הראשון בתולדות המדינה, ככל שהצלחתי למצוא, שמי שעלה לדוכן לברך אותו היה ראש הממשלה בכבודו ובעצמו, בנימין נתניהו.

לפני הנאום, ישבנו שנינו בלשכתו שבכנסת. רצה להכיר יותר מקרוב. מאז הוא מצא בי ידיד ותומך. על הדוכן אמר עלי בין היתר את הדברים הבאים: “הוא נעים סבר, הוא מסביר פנים. אל תטעו – כל זה נכון – אבל הוא תקיף מאוד בעמדותיו, איתן מאוד בעקרונותיו, אני חושב שהוא יהיה ח”כ מעולה, ואני חושב שהוא יהיה וכבר מהווה גשר בין חלקי הציבור השונים. אני מקבל אותו בברכה, בהוקרה, ובגאווה”.

מאז, זכיתי לעבוד במחיצתו של נתניהו רבות הן כחבר הכנסת בתפקידיי כחבר ועדת המשנה למודיעין ולשירותים חשאיים שבוועדת החוץ והביטחון ויו”ר ועדת חוק יסוד הלאום, והן כשר המשפטים וכשר הבט”פ, בשניהם כיהנתי כחבר בקבינט המדיני ביטחוני.

בצער רב ראיתי השבוע כיצד, לאחר 12 שנים רצופות במהלכן כיהן כראש ממשלת ישראל והביא את המדינה להישגים אדירים וחסרי תקדים בכלכלה, בביטחון, ביחסי החוץ, במיגור הקורונה ובכריתת הסכמי שלום עם מדינות ערביות, התממש העוול והוא ירד מהבמה לטובת מי שאמר בקולו שלו כי זה יהיה “לא דמוקרטי” שהוא יכהן כראש ממשלה אם יקבל בבחירות “רק” 10-15 מנדטים.

אותו אחד מכהן כעת כראש ממשלה עם 6 מנדטים.

הייתי לצידו של נתניהו ברגעים הללו, כמו גם ברגעים קשים נוספים. ראיתי מקרוב את תעצומות הנפש, את היכולות ואת החשיבה קדימה. ראיתי אפילו את ההומור ואת האכפתיות,

את האדם שלצערי רבים בציבור עוד לא זכו לראות.

כן, הנדסת התודעה עובדת, ומלבה ומזינה את עצמה.

היו לי לאורך השנים לא מעט שעות נתניהו. שילמתי ואני משלם על כך מחירים יקרים בדעת הקהל, בתקשורת ואצל הקריקטוריסטים.

אך אני עושה זאת באהבה ובאמונה שלמה שבדברי הימים של מדינת ישראל, הוא ייזכר כאחד המנהיגים הגדולים של דורנו, ובספרי ההיסטוריה – בחרתי במקום הנכון.

אני מבטיח שנעשה ככל יכולתנו באופוזיציה כדי לפתח שרירים, להפטר משומנים, ולחזור מחוזקים.

ותיקון העוול יקרה בע”ה כשאותו ראש ממשלה שקיבל אותי עם הצטרפותי לכנסת, ישוב לכהן בתפקיד זה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות