זייברט התסיס את חב”ד ולשכת רובינשטיין תקפה: ‘פסה הבושה?’

סגן ראש העיר חנוך זייברט יצא בכינוס של קהילת חב"ד במתקפה על אברהם רובינשטיין • גודי סילמן, הרל"ש של ראש העיר, לא נותר חייב: במכתב חריף הוא חושף כיצד היה זה דווקא זייברט שנלחם בחב"ד ואף גזל תקציבים שלה • "מהיכן התעוזה להתייצב במצח נחושה תוך הפרחת שקרים?"
אריה ריבקינד
ז' תמוז התשפ"א / 17.06.2021 01:18

עימות חזיתי בעיריית בני-ברק: מתקפה בוטה של סגן ראש העיר חנוך זייברט מאגו”י,  בכינוס של קהילת חב”ד בעיר התורה והחסידות, על ראש העיר אברהם רובינשטיין מ’דגל’ – גררה היום (רביעי) תגובה חריפה במיוחד מצד גדליה (גודי) סילמן, ראש לשכתו של רובינשטיין.

רוצה תואר יוקרתי? קבלה ללימודים ללא מכינה או תנאי סף מוקדמים

את המכתב החריף, שהעתקים ממנו נשלחו לרב העיר הגאון רבי יצחק אייזיק לנדא והנהלת מוסדות חב”ד בבני ברק –  פותח סילמן: “נדהמתי לשמוע את המתקפה הקשה שלך אמש בכינוס הורים לתלמידות בית ספר ‘עטרת חיה’, שם הופעת  ובחרת להשתלח כנגד העירייה בה הנך מכהן”.

בהמשך המכתב סילמן טוען, כי בעוד ראש העיר רובינשטיין “הנהיג דאגה לכלל הקהילות והחוגים בעיר ללא הבדל, וקיבל החלטה להקים סמינר עבור בנות קהילת חב”ד בעיר, לפי בקשת רבני הקהילה” היה זה דווקא זייברט שנלחם וניסה לסכל הקמת תיכון של חב”ד בעיר.

לאחר שסילמן  מגולל את כל התככים וההתססה של זייברט מול קהילת חב”ד, הוא  כותב לו: “הופעת בכינוס נשים, אמהות לתלמידות בעטרת חיה, ותוך חציית קו אדום בוהק הטחת דברי בלע חסרי שחר במטרה להסית הורים להילחם בעירייה, תוך הטחת האשמה שקרית כאילו העירייה מערימה על אנשי חב”ד ומשלה אותם”.

ראש הלשכה ממשיך ומפרט את העזרה שהוגשה לחב”ד בשנתיים וחצי האחרונות – ימי שלטונו של רובינשטיין – ואחר כך כותב: “בצר לי, אבקשך ליטול קורה מבין עיניך. כבר פסה הבושה? הלא כאשר אתה נלחמת בחב”ד משיקולים אישיים-פנים אגודאיים, מעולם, עד היום, ישיבת/מוסדות חב”ד לא קיבלו את התקציבים שהיו מגיעים להם, אלה הוסטו לטובת חסידויות המקורבות אליך (רק בקדנציה זו הושבה גזלת כבשת רש שעל ידכם לטובת חב”ד). גם ההקצאות שקהילה יקרה זו קיבלה, הייתה רק בקדנציה זו ולאחר שזכו להתעלמות ממושכת מצידך בכל כהונתך”.

סילמן ממשיך: “איני מבין מהיכן התעוזה להתייצב במצח נחושה תוך הפרחת שקרים וססמאות נבובות מתוך מטרה פסולה להשתלט (פוליטית) על קהילה, לה הנחלת קשיים וסבל במשך שנים”.

ראש הלשכה מטיח בסגן ראש העיר: “במה דאגת או פעלת למען קהילת חב”ד בכל הקדנציה שלך כראש העירייה?!”

לצפיה במכתב – לחצו על התמונה:
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כשמדובר לזייברט אין פלא
    17/06/2021 15:19
    רבקה פא
  1. אחרי שגמר לדפוק את מייזליש עבר העניך לדפוק את חבד