“מבקשים לדחות הדיונים עד אחרי החגים עקב החומרים החדשים”

הבקשה לדחייה מצד סנגוריו של ראש הממשלה לשעבר מגיעה בעקבות חומרים נוספים שהם אמורים לקבל מהעד המרכזי בתיק 4000 - אילן ישועה • בפרקליטות מתנגדים: מציעים להפסיק את המשפט לשבועיים או לחקור את העד הבא בפרשה • השופטים צפויים לקבל החלטה במהלך היום
חרדים 10
ו' תמוז התשפ"א / 16.06.2021 10:37

פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, מבקשים לדחות את הדיונים להמשך החקירה הנגדית בתיק 4000 – עד לאחר תקופת חגי תשרי. זאת בעקבות חומרי החקירה החדשים שצפויים להתקבל מהטלפון של אילן ישועה, מנכ”ל אתר ‘וואלה’ לשעבר. כך דווח ב’ישראל היום’.

רוצה תואר יוקרתי? קבלה ללימודים ללא מכינה או תנאי סף מוקדמים

חומרי ההגנה הנוספים שצריכים להתקבל מהפרקליטות, קשורים להתכתבויות ולאנשי קשר מהטלפון הנייד של ישועה, העד המרכזי בתיק 4000.

בפרקליטות מתנגדים להצעה, ומבקשים להפסיק את המשפט לשבועיים או להמשיך את המשפט באמצעות חקירת העד הבא בתיק, אבי ברגר – ובתום חקירתו, להמשיך את החקירה הנגדית של ישועה.

סנגוריהם של נתניהו ובני הזוג אלוביץ’ טוענים, מנגד, כי על מנת להתכונן לחקירת עד, הם זקוקים לזמן – ועל כן מבקשים להמשיך את המשפט לאחר חגי תשרי.

התובעת תירוש: “אמרנו לחברינו שאנו זקוקים לשבועיים ימים כדי להתקדם בחיפושים בצורה משמעותית. חברינו ביקשו שהמשך עדי ‘וואלה!’ לא יישמעו עד שחברינו יקבלו את החומרים הקשורים לאתר. הסכמנו שהעדים האלה לא יהיו הבאים בתור לאחר שיימסרו החומרים ויילמדו”.

סנגורו של שאול אלוביץ’, עו”ד ז’ק חן, אמר: “גם אנחנו נצטרך זמן כדי לעבד את החומר ולהתכונן לחקירה נגדית”.

בהמשך, הציע לדון שוב בעוד 10 ימים בהתאם לחומרים שיגיעו.

‏סנגורו של נתניהו, עו”ד בעז בן צור: “רגולציה (העד הבא, ברגר, קשור לרגולציה) זו טריטוריה שונה לגמרי. בחודשים האחרונים עסקנו אך ורק בסיקור, כי ידענו שנגיע לפגרה ואז יהיה זמן לעבור על הרגולציה. עובדים שבעה ימים בשבוע. אין כרגע עד אחר. חברתי אומרת שבעוד שבועיים נשמע את ברגר. אי אפשר מעשית בתוך שבועיים, מדובר באלפי מוצגים. ישועה צריך להשלים את עדותו על סמך החומר הקיים, ועדי ‘וואלה!’ צריך לשמוע על סמך החומרים”.

עם זאת, בהמשך, בקשת עורכי הדין של נתניהו לדחות את הדיונים עד אחרי החגים – נדחתה.

הדיונים במשפט יימשכו כסדרם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות