עמית סגל יורה בארץ נהדרת: שמאל רדיקאלי, תועמלנים, נגד המזרחיים

הפרשן הבכיר של חדשות 12 הגיב לחיקוי שלו שבוצע בתכנית הסאטירה ותקף את סדר היום של התכנית ויוצריה: "מסמסים לבכירי הערוץ בכל פעם שאני אומר משהו ימני" • "עוד לא נולד המזרחי שייצא טוב בארץ נהדרת, זה המעוז האחרון של האשכנזיות"
אבי כץ
ו' תמוז התשפ"א / 16.06.2021 00:26

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, תקף היום (שלישי), בראיון בגלי צה”ל ובחשבון הטוויטר שלו, את יוצרי תכנית הסאטירה ‘ארץ נהדרת’ – וטען כי הם “אנשי שמאל רדיקלי”.

רוצה תואר יוקרתי? קבלה ללימודים ללא מכינה או תנאי סף מוקדמים

הראיון התקיים בתגובה למערכון ששודר בתוכנית המשודרת בקשת 12, במהלכו גולם סגל על ידי השחקן רועי בר נתן, והוצג כמי שתחזיותיו התבדו שוב ושוב בעת האחרונה – על רקע ההתפתחויות הפוליטיות.

“ההתייחסות במערכון הייתה לטעויות שלי בהערכה שלא תקום ממשלת השינוי והיא קמה בסוף וזה באמת שיעור בצניעות”, אמר סגל בראיון. “יחד עם זאת, יש מאבק אידאולוגי סמוי שמתנהל מטבע הדברים גם בערוץ 12. כי אם אנחנו מדברים על סיקור סאטירי, באמת להתבכיין על סאטירה זה אחד הדברים הכי פתטיים שיש – אז אני מקבל את זה באהבה. אני רק תוהה, איפה הייתה הסאטירה הזו  על עיתונאים משמאל”.

סגל הוסיף כי ליוצרי התכנית ישנו סדר יום אידיאולוגי ברור: “מולי שגב שהוא איש מאוד מוכשר או דוד ליפשיץ הכותב הראשי הם אנשי שמאל רדיקאלי וזה זכותם הלגיטימית והם משתמשים בתכנית שלהם כדי במידה רבה להנחיל את סדר היום שלהם”.

בהמשך ציין סגל, כי ההיטפלות דווקא לימין משעשעת אותו: “תראה, מולי שגב ודוד ליפשיץ המטרה שלהם בחיים חוץ מלהצחיק ורייטינג, זה לנסות ולהגחיך כל דבר ימני. במשך שנים הם הביעו ביקורת על כך שאני מביע את עמדותיי בשידור. סאטירה היא רק מימין, כשמותחים ביקורת משמאל זה ‘למה הם רופסים’, על הימין אומרים שהם צמאי דם ופאשיסטיים. אבל אין לי שום כוונה להפסיק להביע את עמדותיי”.

לאחר הראיון פרסם סגל סדרת ציוצים בטוויטר: ״עוד יסופר על המסרונים האובססיביים של בכירי ארץ נהדרת להנהלת ערוץ 12 בכל פעם שלמרבה הזוועה נשמע בחדשות קשת משהו ימני, רחמנא לצלן. העונש שלהם זה הצורך להחניף לבנט אחרי ששנים ניסו לרצוח את תדמיתו״.

הפרשן הבכיר המשיך: ״במשך 7 שנים (!), ראשי ארץ נהדרת לא מפסיקים לסמס לבכירי קשת בכל פעם שאני אומר משהו ימני על המסך. הם מעולם לא תקפו אנשי שמאל על האיוולת במסירת שטחים לטרוריסטים. אצלם, ראשי הימין הם נאצים, אבל הימין מסית. רחמים על אסי, שני, קיציס והאחרים שצריכים לשמש הפרזנטורים של התועמלנים האלה״.

סגל הוסיף: ״על הגזענות של ארץ נהדרת נגד המזרחיים עוד נדבר יום אחד. אבל בקצרה: עוד לא נולד המזרחי שייצא טוב בארץ נהדרת. זה המעוז האחרון של האשכנזיות. לתדהמתם, איננו מפגרים. כולם רואים לכם״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סגל בכיין. תופס טרמפ על האפליה העדתית שלא הזיזה לו עד שנעלב
    17/06/2021 15:49
    לאון
  1. ממש אוי ויי, קצת ירדו עליו כי באמת הוא טעה בתחזיות והוא מתבכיין. אפשר לחשוב. יאללה תודה בטעות ודי להתלונן