זה מה שהציעו ביבי ושרה נתניהו לעיתונאית אילנה דיין ב’בלפור’

אילנה דיין, מגישת 'עובדה', התראיינה לפודקאסט של עיתון 'הארץ' וסיפרה על מפגש עם בנימין ושרה נתניהו שהתרחש בשנת 1997 - שבסופו אמרה להם: 'תשמעו, זה לא יקרה'
חרדים 10
ו' תמוז התשפ"א / 15.06.2021 23:56

בראיון לפודקאסט ‘השבוע’ של ‘הארץ’, התייחסה אשת התקשורת ומגישת ‘עובדה’ אילנה דיין לזיכרון מוקדם שלה מבנימין נתניהו.

רוצה תואר יוקרתי? קבלה ללימודים ללא מכינה או תנאי סף מוקדמים

היא סיפרה, כי בסוף שנות ה-90, בעקבות תחקיר ‘ידיעות אחרונות’ על יחסה של שרה נתניהו לעובדות מעון ראש הממשלה, ביקשו ממנה נתניהו ורעייתו לעשות תחקיר נגדי, שיפריך את הטענות.

לפי דיין, זה קרה  בפגישתה הראשונה עם בני הזוג נתניהו.

“נדמה לי שהמפגש המשמעותי הראשון, מעבר לערבי בחירות שסיקרתי, וסיקרתי את כל ערבי הבחירות של הליכוד מאז 88′, היה ב-97′. ‘עובדה’ הייתה בת ארבע. ואני מקבלת טלפון מהעורכת, אחרי שפורסם התחקיר ב’ידיעות אחרונות’, התחקיר על שרה והנעליים. אומרים שזה הגיליון הכי נמכר של ידיעות אי פעם… ואומרים לי ‘ראש הממשלה על הקו’. זה נשמע לי ממש מוזר, הייתי בטוחה שזה יגאל שילון או משהו. לא היו אז טלפונים ניידים.

“מעבירים לי את ביבי, זה באמת היה הוא על הקו. ‘אני מזמין אותך לבוא אליי הביתה’, הוא אמר. הוא רוצה שאעשה כתבת תחקיר נגדית. פגשתי אותו ופגשתי גם את שרה, והיא גם הסבירה לי איך אפשר לעשות כתבת תחקיר נגדית”.

דיין המשיכה: “והבנתי, למרות שהייתי אז עיתונאית מאוד צעירה, ומאוד נרגשת, שאת הדבר הזה אני צריכה להוריד מהפרק. אמרתי ‘תשמעו, זה לא יקרה’. שרה גם השאירה אותנו לבד באיזשהו שלב. בעלי חיכה בחוץ, זה היה באיזה אחת עשרה בלילה, ולקח שעה עד שנכנסתי, כל העסק היה משונה. אבל אמרתי לו ‘תשמע, אני רוצה לעשות איתך ראיון, אני רוצה שרובו יהיה על הדברים שאתה עוסק בהם כראש ממשלה, והוא יהיה גם על העניין הזה. זה יהיה ראיון בשידור חי’. וכך היה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות