בהיסטוריה חקוק שמך באותיות קידוש לבנה כגדול מנהיגי ישראל

נפלה בחלקינו הזכות הגדולה שהנהגת בגאון את מדינת ישראל במהלך 12 שנות כהונתך, והפכת את ישראל למעצמה מדינית, כלכלית, צבאית, טכנולוגית ובריאותית, ששמה יוצא למרחקים כמושא הערצה וכמודל לחיקוי • יואל ישורון, מרצה למדעי המדינה, במכתב גלוי לבנימין נתניהו
יואל ישורון
ו' תמוז התשפ"א / 15.06.2021 22:27

אודה ולא אבוש. אני עצוב מאוד. אני בטוח שאני נמנה על למעלה מ-2,000,000 אזרחים ואזרחיות מצביעי ימין עצובים, שבחרו ורצו אותך כראש ממשלת ישראל.

רוצה תואר יוקרתי? קבלה ללימודים ללא מכינה או תנאי סף מוקדמים

א.

לא הפסדת. ברי, כי לא הפסדנו בבחירות דמוקרטיות. אומר זאת כמרצה ותיק למדעי המדינה, כי מה שבוצע כאן הוא פוטש בלייב בדמוקרטיה, גניבת שלטון וגניבת דעת בקומבינציה מאפיוזיות פר אקסלנס.

בראשות הממשלה עומד אדם נטול כל לגיטמציה עממית, שהיא אבן היסוד בדמוקרטיה.

ב.

נפלה בחלקינו הזכות הגדולה, שלה אין חליפין ותמורה, שהנהגת בגאון את מדינת ישראל במהלך 12 שנות כהונתך, והפכת את ישראל למעצמה מדינית, כלכלית, צבאית, טכנולוגית ובריאותית, ששמה יוצא למרחקים כמושא הערצה וכמודל לחיקוי.

ג.

הפכת לגדול המנהיגים בעולם. מנהיגי עולם המשחרים לפיתחך, לעצותיך בתחום המדיני, הכלכלי, הצבאי והבריאותי. מנהיגים שעצם הפגישה איתך הייתה עבורם חווייה מטלטלת.

ד.

בהיסטוריה של מדינת ישראל חקוק שימך באותיות קידוש לבנה, כגדול מנהיגיה מאז תקומתה. יהודי וציוני ברמ״ח אבריו ושס״ה גידיו. שומר החומות וחומת המגן של מסורת ישראל ותורת ישראל, שעל נציגיה בכנסת לא וויתרת מעולם ובשום תנאי.

ה.

לאהבה היוקדת והבלתי נתפסת עד כדי אקסטזה, שרוחשים לך המוני בית ישראל , גם בעולם היהודי, אין אומדן. העם ברובו הגדול אינו כפויי טובה.

ברם, לא ידענו ולא שיערנו מהו כוח ההרס של השמאל על שלוחותיו ההרסניים בתקשורת, בדיפ-סטייט ובחלק מהאליטות.

ו.

הליכוד היא תנועת המון גדולה, משפחתית, חזקה ומאוחדת – זאת בזכות הנהגתך הנדירה והבלתי מצויה. בזכות עוצמתך, ויכולותיך המנהיגותיות, ניסיונך העצום, קשריך הבינ״ל והכריזמה הייחודית בה אתה ניחן והיא לנו מקור כוח מול עולם מוסת ומהונדס.

ז.

על מנהיגי אומה גדולים כמוך יוחדו הכתרים בפרקי אבות: ״אשרי יולדתו״ ו״כמעיין המתגבר״.

סוף דבר:

גם אם נמנה את הישגיך הגדולים – יכלה הזמן והמה לא ייכלו. תנועת הליכוד צועדת איתך ואחריך גם כיו״ר האופוזיציה. אנו מאמינים כי תחזור להנהיג את ישראל במהירה.

 

• יואל ישורון הוא מרצה למדעי המדינה, המכללה האקדמית אשקלון

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מילה בסלע
    16/06/2021 06:41
    יעקב
  1. בנט גרם וגורם לכעס גדול בעם! אף איש ימין לא שש שאיש עם כיפה (כזית) עלה לראשונה להיות ראש ממשלה, החילול ה׳ שמר בנט עשה עם הכיפה שלו, גדולה מאד. בזמנו גם אברום בורג ( שלאחרונה ביקש ממשרד הפנים למחוק את הלאום שלו מה ת.ז. שלו בבחינת כתבו לכם על קרן השור אין לנו חלק באלוקי ישראל גם הוא צמח באותה ערוגה – בן של ד״ר יוסף בורג יו״ר המפד״ל זש״ל). בנט איש ללא עקרונות ובקרוב מאד יתברר שגם ללא חוט שדרה.

  2. אוהבים אותך נתניה
    20/06/2021 14:09
    איש חושב
  3. כל מילה שנכתבה הינה אמת לאמיתה